۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۴۳۴۴۱
بخشی الموتی خبر داد؛

اعطای حکم رئیس و اعضای کمیته اجرایی دومین جشنواره علمی شهید چمران

اعطای حکم رئیس و اعضای کمیته اجرایی دومین جشنواره علمی شهید چمران
معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور از اعطای حکم رئیس و اعضای کمیته اجرایی دومین جشنواره علمی شهید چمران خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بخشی الموتی معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اهمیت برگزاری دومین جشنواره علمی شهید چمران در سطح ملی و استانی آن را رویدادی مهم و تاثیرگذار در سازمان بسیج اساتید عنوان کرد و هدف آن را ایجاد انگیزه در اساتید و ارتقای شأن و منزلت اجتماعی و علمی بسیج و معرفی اساتید و نخبگان دانشگاهی و نیز کانون‌های بسیج اساتید مبتنی بر مولفه‌های مشخص علمی مطرح شده معرفی کرد.

وی در ادامه بر ضرورت بازتاب رسانه‌ای این رویداد مهم اشاره کرده و از معاونین رسانه و ارتباطات اجتماعی در استانها درخواست کرد تا در بازتاب اخبار این رویداد علمی نهایت تلاش را داشته باشند و در هرچه پربارتر شدن آن بکوشند.

این استاد دانشگاه همچنین در ادامه به محورهای مختلف این جشنواره اشاره کرد  و گفت: دومین جشنواره شهید چمران قرار است معرف شان و منزلت اجتماعی بسیج اساتید باشد لذا محورهایی برای بهتر دیده شدن آن در نظر گرفته شده است که در تیزر جشنواره و پوستر به اجمال آمده است.

بخشی الموتی سپس از اعطای حکم انتصاب رئیس و اعضای کمیته اجرایی این جشنواره  که از سوی دکتر وحید آرایی دبیر جشنواره در اولین جلسه کمیته اجرایی جشنواره صورت گرفت، خبر داد و اعضای کمیته را به این شرح معرفی کرد:

دکتر محمدرضا ابن الدین حمیدی؛ رئیس کمیته اجرایی

دکتر وحید صالحی؛ دبیر کمیته اجرایی

علی محمدی؛ مدیر اجرایی و پشتیبانی

جواد بخشی الموتی؛ عضو کمیته اجرایی و مدیر رسانه و روابط عمومی

دکتر محمدرضا موسوی؛ عضو کمیته اجرایی و  مدیر سامانه

محمود مزینانی؛ عضو کمیته اجرایی و مدیر مالی

دکتر زهرا قدیری؛ عضو کمیته اجرایی و رسانه

کیوان دانشی؛ عضو کمیته اجرایی و پشتیبانی

سیدمهدی موسوی؛ عضو کمیته اجرایی و امور فناوری اطلاعات

وی افزود: کمیته اجرایی دومین جشنواره علمی شهید چمران، پیگیری و انجام کلیه امور اجرایی و برگزاری جشنواره را بر عهده دارد.

ارسال نظرات