۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۴۳۴۶۴

توصیه آیت الله جوادی به اساتید و فضلای حوزه درباره فلسطین + صوت

توصیه آیت الله جوادی به اساتید و فضلای حوزه درباره فلسطین + صوت
حضرت آیت الله جوادی آملی ضمن حمایت از طوفان الاقصی و جبهه مقاومت خطاب به اساتید و فضلای حوزه تصریح کرد: سعی کنید عظمت خود را نشان دهید، از مظلومين دفاع و حمایت کنید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در درس خارج امروز به حمایت از عملیات غرورآفرین، تاریخی و بی نظیر گروه های مقاومت  فلسطین  علیه صهیونیست های غاصب با عنوان «طوفان الاقصی» پرداخت و گفت: نكته مهمی كه يادمان نرود، دعاهایی که انسان در سحر می خواند یا در نماز می خواند، آنها سر جای خود محفوظ است ولی به دعاهای جمعی باید بها داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز کرد: اگر عزيزان ما امروز در مدرسه فيضيه يا جاي ديگر جمع می شوند براي حمایت از «طوفان الاقصی» فلسطين، اين یک كار رسمي است. حالا ما در سحرها دعا کردیم یا در نماز دعا کردیم، آنها سر جای خود محفوظ است، آنها بیننا و بین الله است اما وقتی فرمود: « وَلْیُرَ عَلَیْکَ اَثَرُ النعمة»، در اجتماعات شرکت کنید، حضور جمعی داشته باشید، سعی کنید عظمت خود را نشان دهید، از مظلومين دفاع كنيد، از مظلومین حمایت کنید، اینها هم باید سر جای خود محفوظ باشد.

حضرت آیت الله جوادی آملی بیان کرد: غرض این است که دعای سحر خیلی اثر دارد، دعای نماز خیلی اثر دارد، ما هم الحمدلله این کارها را می کنیم اما حضور در جمع اثر دیگری دارد.  حالا ان شاء الله با دعا و اخلاص در مراسم شرکت کنید و نصرت همه عزیزان خصوصا این محرومان فلسطین را از خداوند مسئلت کنید.

گفتنی است، پیش ظهر از امروز اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین با حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، علما و اساتید حوزه علمیه و عموم حوزویان در مدرسه علمیه فیضیه قم با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی برگزار شد.

 

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات