۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۴۳۵۲۱

مدرسه راهبری «حل مسأله انقلاب اسلامی» برگزار می شود

مدرسه راهبری «حل مسأله انقلاب اسلامی» برگزار می شود
دوره آموزشی مدرسه راهبری حل مسأله انقلاب اسلامی شهید بیاضی زاده با هدف آشنایی طلاب و فضلای سطح عالی با دانش و مهارت حل مسئله برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره آموزشی مدرسه راهبری حل مسأله انقلاب اسلامی شهید بیاضی زاده با هدف آشنایی طلاب و فضلای سطح عالی با دانش و مهارت حل مسئله برگزار می شود.

ماموریت اصلی مدرسه راهبری حل مسئله انقلاب اسلامی، گفتمان سازی حل مسئله و بسترسازی تربیت و کشف استعدادهای حل مسئله طلاب و فضلای حوزه علمیه است.

سیاست‌های مدرسه راهبری حل مسئله انقلاب اسلامی ماهیت تکمیلی طرح و عدم هم عرضی با موسسات سطح عالی و اندیشکده‌ها، خروجی متناسب با سطح طلاب در پایان هر دوره، پرهیز از نظر زدگی و حرکت به سمت مهارت حل مسائل و ارتباط با عینیت و تقویت توان تحلیل و اندیشیدن به مسائل انقلاب اسلامی می‌باشد.

اهداف مدرسه راهبری حل مسئله انقلاب اسلامی، آشنایی طلاب و فضلای سطح عالی با دانش و مهارت حل مسئله، ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی استعدادهای حل مسئله، زمینه سازی ارتباط موثر با مسائل عینی انقلاب اسلامی و گفتمان سازی مسئله محوری و فرایند حل مسئله است.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به آدرس https://formafzar.com/form/z02bb مراجعه کرده و یا با پیامرسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/A313mo در ارتباط باشند.

 دوره آموزشی مدرسه راهبری حل مسأله انقلاب اسلامی شهید بیاضی زاده برگزار می شود

ارسال نظرات