۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۴۳۶۲۰
سردار اسدی:

امروز نور انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی تجلی کرده است

امروز نور انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی تجلی کرده است
رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان این که قدرت انقلاب اسلامی پیام پیروزی بر تمام جنایتکاران تاریخ است گفت: امروز نور انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی تجلی کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمد جعفر اسدی از فرمانده دفاع مقدس در نشست مشترک نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با بسیج اساتید حوزه علمیه قم که در دارالقرآن علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ما در زمان جنگ تحمیلی، وضعیتی را مشاهده کرده ایم که اگر امروز برای جوانان و نوجوانان بیان کنیم، آن را باور نخواهند کرد و متأسفانه حتی گاهی می بینیم که برخی از افراد، دین را نیز مناسب برای این روزها ندانسته و زمان آن را گذشته می دانند.

وی با اشاره به حضور پرقدرت امام خمینی(ره) ابراز داشت: امام راحل در مقابل ظالم ایستاد و انقلاب اسلامی ایران معجزه بود و کسی باور نمی کرد در آن عصر و زمان، چنین شخصیتی وارد عرصه شده و با ظالمین مبارزه نماید.

این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عراق هشت لشکر زرهی مکانیزه پیاده داشت و ظرف کمتر از یکسال آن را به 12 لشکر زرهی مکانیزه پیاده تبدیل کرد و با آن به پنج استان ما حمله نمود و بیش از 17 هزار کیلومتر آن را اشغال کرد که بیش از یک و نیم برابر مساحت کشور لبنان است.

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء بیان داشت: ما در جنگ تحمیلی به نحوی با دست های خالی جنگیدیم که تعجب همگان را به دنبال داشت و سوال می کردند که با چه ابزاری می جنگید و روش جنگیدن را از کجا یاد گرفته اید؟.

سردار اسدی اظهار داشت: با شروع جنگ تحمیلی، تیپ های گوناگون ایران اسلامی برای مقابله با دشمن بعثی ایجاد و پس از آن تبدیل به لشگر شد که متأسفانه با فرماندهی بنی صدر در سال اول جنگ، پیروزی های آنچنانی به دست نیاوردیم و دشمن هم با تمام توان به میدان آمد و بهترین امکانات به آنان داده شده بود؛ اما از سال دوم، پیروزی های ما آغاز شد.

وی ابراز داشت: نقش امام راحل در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی، انکار نشدنی است و ایشان الگوها را تغییر داد و الگوهای جدیدی ساخت و معرفی کرد.

این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: مسیر انقلاب اسلامی مشخص است و ما در مقابل تمام ظالمین دنیا خواهیم ایستاد و یکی از مثال های آن، داستان سوریه است که جمهوری اسلامی پرقدرت ایستاد و نگذاشت بشار اسد کنار برود و داعش را به خاک مذلت نشاند.

همرزم سردار شهید همدانی با اشاره به جایگاه امنیتی ایران، بیان داشت: امروز امنیت جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که اگر ناو هواپیمابر آمریکا هم به نزدیک آب های ما بیاید، تفاوتی برای مردم ما ندارد و این هنر امام راحل است که ما را به این جایگاه پر امنیت رسانده است.

امروز نور انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی تجلی کرده است

سردار اسدی اظهار داشت: امروز نور انقلاب اسلامی در سرزمین های اشغالی تجلی کرده و قدرت این انقلاب، پیام پیروزی بر تمام جنایتکاران تاریخ است.

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء ابراز داشت: در گذشته، کسی در فلسطین حق سخن گفتن نداشت و حتی برخی فلسطینیان برای یهودیان کار کرده و دستمزد پایین می گرفتند و کسی جرأت نگاه چپ نداشت؛ اما پیروزی انقلاب اسلامی ایران سبب شد که در آن زمان، سنگ به دست شده و امروز به این جایگاه رسیده اند که می توانند به داخل اسرائیل نفوذ کنند.

این فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: باید قدر این مکتب را دانسته و بدانیم در کجای عالم قرار داشته و چه عزتی داریم و همه این دستاوردها را مدیون ولی فقیه هستیم.

همرزم سردار شهید همدانی بیان داشت: بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، ما هر روز به قله نزدیک تر می شویم و به صورت حتمی، وضعیت ایران، منطقه و کشورهای استکباری اینگونه نمی ماند و هر روز به پیروزی جبهه حق علیه باطل نزدیک تر خواهیم شد.

ارسال نظرات