۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۴۳۶۴۴
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

عملیات «طوفان الاقصی» رؤیای صهیونیست ها را به کابوس تبدیل کرد

عملیات «طوفان الاقصی» رؤیای صهیونیست ها را به کابوس تبدیل کرد
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی شکست اسرائیل را سنگین و ترمیم ناپذیر دانست و گفت: عملیات طوفان الاقصی سرآغاز یک پیروزی است و پیروزی مقاومت در اینجا متوقف نمی‌شود.

آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به موفقیت های فلسطین در «عملیات طوفان الاقصی» گفت: رژیم صهیونیستی با تبلیغات و پشتیبانی دولت های غربی فکر می کرد شکست ناپذیر باشد اما پیروزی جبهه مقاومت با این حجم از عظمت، پوشالی بودن این رؤیاهای صهیونیست ها را نشان داد.

وی افزود: کوبیدن غزه از روی استیصال و آشفتگی رژیم غاصب اسرائیل می باشد، مهم تر از شکست نظامی شکست و تضعیف روحیه صهیونیست ها است که به این زودی ترمیم نخواهد شد.

آیت الله رجبی با بیان اینکه پیروزی اخیر عمق توان و استراتژیک جبهه مقاومت را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها و هم پیمانانشان هیچگاه فکر نمی کردند جبهه مقاومت در یک منطقه کاملا محاصره شده تا به این اندازه قدرت و اقتدار داشته باشد، یقین بدانید که توانمندی جبهه مقاومت روزبه روز افزوده خواهد شد و این شکست دیگری برای رژیم صهیونیستی است که امنیت و آرامشش را سلب کرده.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه «عملیات طوفان الاقصی» سرآغاز یک پیروزی است، ابراز کرد: پیروزی مقاومت در اینجا متوقف نمی گردد و چنانکه مسئولان صهیونیستی هم اعتراف کرده اند جبهه مقاومت از این پس مقتدرانه با رژیم غاصب اسرائیل برخورد خواهد کرد و به رغم همه تلاش ها انسجامی در صهیونیست ها پیدا نشده و باز شکست دیگری برای این رژیم کودک کش به حساب می آید.

وی ادامه داد: کشورهای منطقه نیز متوجه شده اند که با ارتباط و عادی سازی روابط نمی توانند حاشیه امنی برای خود به وجود بیاورند و از این منظر هم شکست ترمیم ناپذیر دیگری برای رژیم صهیونیستی است.

آیت الله رجبی با اشاره به واکنش مردم و مسئولان نسبت به مسئله فلسطین اظهار داشت: حضور حماسی مسلمانان در اقصی نقاط جهان پشتوانه روحی و معنوی برای جبهه مقاومت و مبارزان فلسطین می شود، همچنین با اقدامات سیاسی، اجتماعی، حقوقی و بین المللی باید با جنایات این رژیم غاصب، مقابله کرد.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: ملت ها بیدا و هوشیار هستند و مظلوم نمایی اسرائیل تاثیری نخواهد داشت ولی ما وظیفه داریم جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حق مشروع ملت فلسطین را در سطح جهانی تبیین کنیم چرا که دشمن ما از نظر قدرت اطلاع رسانی و تبلیغات دست برتر را دارد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه اسرائیل نفس های آخرش را می کشد، یادآور شد: ما مسلمانان وظیفه داریم هرچقدر و به هر نحو که می توانیم از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت پشتیبانی کنیم.

ارسال نظرات