۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۷۴۳۷۱

نمایشگاه دائمی دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی از افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای این دفتر همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
دفتر تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد، سرپرست روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز که یکی از نهادهای تاثیرگذار فرهنگی به شمار می‌رود به مناسبت این ایام برنامه‌های مختلفی را به مرحله اجرا در می‌آورد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 9 برنامه ویژه ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این ایام با خانواده معظم شهدای انقلاب بویژه شهدای روحانیت در قم دیدارهایی را خواهند داشت.

وی با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و ایام سوگواری دهه آخر صفر گفت: این دفتر با توجه به حساسیت زمان و ضرورت روشنگری آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران همزمان با این دو مناسبت ملی و مذهبی بیش از 2500 مبلغ به سراسر کشور اعزام می کند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده خاطرنشان کرد: رونمایی از نرم‌افزار جامع شهدای روحانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه این ایام است که این نرم‌افزار نیز طی مراسم ویژه‌ای رونمایی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به انجام تبلیغات محیطی و میدانی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام روستاآزاد از رونمایی پورتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: همچنین در این ایام شاهد برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «ولایت فقیه» و همچنین برگزاری مسابقات تنیس روی میز و فوتسال ویژه کارکنان این دفتر خواهیم بود.

وی با اشاره به شرایط اخیر کشور و ضرورت حضور همه جانبه مردم در عرصه دفاع از نظام اشاره کرد و گفت: همه مدیران،‌معاونان، کارکنان و مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم دوشادوش دیگر اقشار مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری گسترده خواهند داشت./919/د102/ص
ارسال نظرات