۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۳۷۲۰
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه:

عرصه تبلیغ نیازمند نیروی انسانی مجاهد، مخلص است

عرصه تبلیغ نیازمند نیروی انسانی مجاهد، مخلص است
حجت‌الاسلام استوار میمندی تشکیل کانون‌های عظیم تبلیغ در حوزه علمیه را لازم دانست و ابراز کرد: مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ گام‌های بلندی را در عرصه تبلیغ برداشته است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی، مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ که با رونمایی از ۶ کتاب مهارتی تبلیغ در مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ برگزار شد، ضمن خیرمقدم خدمت اساتید، طلاب و مسئولین محترمی که در این مراسم حضور داشتند، اظهار داشت: مفتخریم که آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ را در محضر بزرگواران برگزار کنیم.

عرصه تبلیغ نیازمند نیروی انسانی مجاهد، مخلص است

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که کانون‌های عظیم حوزوی لازم است در عرصه تبلیغ شکل بگیرد؛ کانونی با محوریت قم با مأموریت تولید محتوای به‌روز، تنظیم روش‌های اثرگذار و تربیت مبلغ لازم است که شکل بگیرد و رسالت سنگین خود را در دوره‌ای که دشمن با جنگ ترکیبی و همه توان به احکام دین، آموزه‌های توحید، شریعت و ارزش‌های انقلابی هجمه می‌کند بایستد.

حجت‌الاسلام استوار میمندی ضمن تأکید بر اینکه لازم است که دستاوردهای مجتمع تبلیغ که سالیان درازی به فعالیت پرداخته است معرفی بشود، ابراز کرد: این نمایشگاه زمینه‌ای را فراهم می‌کند برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های که وجود دارد و دستاوردهای که در طول این سال‌ها تولید شده است.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه با تشکر از دست اندکاران برگزاری نمایشگاه یادآور شد: آیت‌الله اعرافی و معاونت امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از این نمایشگاه حمایت کردند.

عرصه تبلیغ نیازمند محتوای غنی و روش‌های جذاب

وی با تأکید بر اینکه امروز عرصه تبلیغ نیازمند محتوای غنی و روش‌های جذاب و مهارت‌های اثرگذار است، تصریح کرد: عرصه تبلیغ نیازمند نیروی انسانی مجاهد، مخلص و پا به کار برای انتقال مفاهیم و معارف دینی به جامعه است؛ جوانان ما امروز تشنه معارف دینی هستند و اگر کسی با روش‌های جذاب و محتوای غنی میان جوانان و نوجوانان تبلیغ کند بازخورد اثرگذاری آن را می‌بیند.

حجت‌الاسلام استوار میمندی با بیان اینکه مراکز آموزش مجتمع تبلیغ در راستای تبلیغ تلاش فراوانی داشته است، ابراز کرد: این مجمع تبلیغی 4 مرکز آموزشی و 2 مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ دارد و طلبه‌های موفقی از این مجموعه در چرخه‌های نخبگانی، مدیریتی و تبلیغی کشور مشغول خدمت به تشیع، حوزه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

عرصه تبلیغ نیازمند نیروی انسانی مجاهد، مخلص است

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه این مجموعه در مقایسه با مجموعه‌های متناظر با حداقل امکانات و روحیه جهادی کار می‌کنند، اظهار داشت: در نمایشگاهی که امروز افتتاح می‌شود با کارهای فعالین عرصه تبلیغ بیشتر آشنا می‌شویم و گوشه‌ای از آثار تولید شده به نمایش در خواهد آمد.

حجت‌الاسلام استوار میمندی با اشاره به اینکه افراد موفقی از مدرسه سفیران هدایت قم امروز الحمدلله در کشور مشغول فعالیت تبلیغ هستند، ابراز کرد: مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ متکفل اجرای رشته تبلیغ است و مرکز تربیت‌معلم مبلغ که متکفل اجرای رشته و گرایش‌های تربیت مبلغ معلم است و دانش‌پژوهانی در این مرکز مشغول تحصیل هستند وظیفه تولید محتواهای متعالی در عرصه تعلیم‌وتربیت را دارند.

ارسال نظرات