۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۷۴۳۷۳
با سخنرانی آیت الله خاتمی؛

چهارمین کنگره عاشورا پژوهی گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر چهارمین دوره کنگره عاشوراپژوهی استان گیلان از ارسال 150 مقاله به دبیرخانه این کنگره خبر داد.
آيت الله خاتمي
احمد قنبریان، دبیر چهارمین دوره کنگره عاشوراپژوهی گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، گفت: این مقاله ها در سطوح دانش آموزی، دانشجویی و تخصصی به دبیرخانه کنگره واصل شده که در اختیار اعضای کمیته علمی جهت داوری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هر مقاله را حداقل دو داور، ارزیابی می کنند که میانگینی از نمرات به عنوان نمره نهایی هر مقاله محسوب خواهد شد.

قنبریان افزود: در بخش دانش آموزی به سه نفر، دانشجویی پنج نفر و تخصصی هفت نفر در سطح استان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و البته به سایر نفرات جوایزی اهدا می شود همچنین برگزیدگان استانی به جهت رقابت کشوری به تهران معرفی خواهند شد.

دبیر چهارمین دوره کنگره عاشورا پژوهی گیلان با تاکید بر این که کنگره تخصصی عاشورا پژوهی روز چهارشنبه 14 بهمن ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی پل تالشان رشت برگزار می شود، گفت: در این مراسم حضرت آیت الله خاتمی سخنرانی خواهند کرد و افزون بر این برنامه هایی همچون تعزیه، نوحه خوانی، اهدای جوایز برگزیدگان و خوانش مقاله های برتر اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: کنگره دانش آموزی عاشورا پژوهی روز 18 بهمن در رودسر و کنگره دانشجویی روزهای 19 و 20 بهمن ماه جاری به ترتیب در شهرهای تالش و لاهیجان برگزار می شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات