۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۷۵۸

تقدیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی تهران از خدمات نیروی انتظامی

تقدیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی تهران از خدمات نیروی انتظامی
دبیر شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی گفت: امروز خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی، خدمت به نظام اسلامی و امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، همزمان با ایام گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، دبیر و تعدادی از اعضای شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی- تهران، با حضور در کلانتری ۱۰۷ فلسطین، از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی، تجلیل کردند.

حجت الاسلام احمد قادری دبیر این شورا با تقدیر از همراهی‌ها، همفکری‌ها و مساعدت‌های پلیس فراجا در عملیات‌های میدانیِ این شورا، کار نیروی انتظامی را مصداق عبادت خالصانه دانست و گفت: امروز خدمت به مردم در لباس نیروی انتظامی، خدمت به نظام اسلامی و امام زمان ارواحنافداه است.

در این دیدار که با حضور: حجج الاسلام فرقانی، رحیم‌لو (دانشگاه امیر کبیر)، قنبری (وزارت جهاد کشاورزی) و نیز آقایان: اسناوندی (شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی)، شهبازی و بابایی (دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی) برگزار شد، سرهنگ مهدی زاده رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین و رئیس شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانی، ضمن تشکر از حضور اعضا، از آمادگیِ همه جانبه جهت توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی در حریم خیابان آیت الله طالقانی، خبر داد.

در پایان این دیدار، تابلو فرشی که مزیّن به تصویر امامین انقلاب و نیز سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی بود، توسط دبیر این شورا، به دفتر فرماندهیِ کلانتری، اهدا شد.

گفتنی است، شورای فرهنگی خیابان آیت الله طالقانیِ تهران به عنوان یک تشکّل مردم نهاد، با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و خصوصی ِ حریم این خیابان، از یکسال گذشته تاکنون، عملیات‌های فرهنگی - اجتماعی متفاوتی را برگزار نموده است که مورد استقبال مردم و رسانه‌ها قرار گرفته است.

ارسال نظرات