۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۷۴۳۷۶۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی

ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم‌نمایی دروغین رژیم کودک‌کش صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه عنوان کرد: رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در 80 سال سرزمین آبا و اجدادی فلسطین را اشغال کرده‌ و کارد به استخوان فلسطینی‌ها رسانده‌ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بسیاری از مردم مقاوم فلسطین در این مدت شهید و جانباز شدند و همچنین افراد زیادی مفقود شده‌اند و امروز کار به جایی رسید که مردم فلسطین مقاومت را تنها راه پیش روی خود دیدند.

این استاد حوزه تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان امروز با جوانان ۸۰ سال پیش بسیار متفاوت هستند، جوانان مومن و معتقد فلسطینی پای کار ایستاده‌اند تا سرزمین‌های اشغالی را بازپس بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: رژیم صهیونیستی جنایت‌های بسیاری علیه مردم فلسطین انجام داده است که در مخیله هیچ انسانی نمی‌گنجد و از جمله آن می‌توان به نسل‌کشی و کودک‌کشی اشاره کرد.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: به گفته یکی از فرماندهان حماس که از قول قرآن مطلبی را بیان می‌کند، آنها در خانه‌ها و سرزمین‌های خود سنگربندی کرده‌اند و راه ورود و نفوذ به آنها، خراب کردن سنگرهایشان است که اگر این سنگرها خراب شوند آنها نمی‌توانند بر ترس خود غلبه کنند و قطعاً شکست نصیبشان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: در چند روز اخیر بسیاری از سران رژیم صهیونیستی فرار کرده‌اند، چندین سفارت در سرزمین‌های اشغالی بسته شده و بسیاری از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی حاضر به جنگ نشده‌اند زیرا می‌دانند ملتی که اکنون در حال مبارزه با آنها است از جانش گذشته و به دنبال بیرون کردن این رژیم غاصب هستند.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: اکنون خون مسلمانان در تمام دنیا به جوش آمده است هرچند که ما در کشور خودمان نیز تفکر صهیونیستی داریم ما شاهد این هستیم که بعضی در کشور خودمان به این رژیم تبریک گفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تمام کسانی که مخالف مقاومت و مدافعان حرم بودند اکنون از یک رژیم کودک‌کش دفاع می‌کنند، این اوج رذالت و پستی است لذا به نظر بنده از آنجا که مردم فلسطین، باریکه غزه، کرانه باختری و مقاومت پای کار آمدند این جنگ با دیگر جنگ‌ها فرق خواهد داشت.

وی ادامه داد: هرچه زمان می‌گذرد بر شدت تنش میان جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود، البته ملت فلسطین ملت مقاومی است که حتی آب را بر آنها بسته‌اند اگر بخواهیم مصداقی را برای یزید در زمانه کنونی بیان کنیم بارزترین مصداق آن رژیم غاصب صهیونیستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: آنها جنایت را از حد گذرانده‌اند، آب را بسته‌اند، کودکان را کشته‌اند، خانواده‌ها را آواره کرده و از بین برده‌اند و سرپناه آنها را تخریب کرده‌اند پس تنها راه مقابله با آنها ایستادگی است همان طور که قرآن می‌فرماید: فَاستَقِم كَما أُمِرتَ (آن گونه که به شما امر شده است باید استقامت کنید) نتیجه این استقامت منجر به پیروزی خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: جنایت‌های این رژیم تنها منحصر به مردم فلسطین نمی‌شود بلکه در حق تمام ملت‌های عالم است در واقع این رژیم سفاک مخوف‌ترین جنایات و ترورها را در سطح جهان انجام داده است.

این استاد حوزه گفت: اشغال، تجاوز، جنایت جنگی، جنایت علیه بشریت، جنایت علیه غیرنظامیان، ویران کردن منازل فلسطینیان، نابودی مزارع و باغات، زندانی کردن زنان و کودکان، دفاع از تروریسم، آدم‌ربایی و نژادپرستی در کارنامه این رژیم بی‌هویت و جنایتکار ثبت شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه رسانه برای جلوگیری از مظلوم‌نمایی دروغین رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اضافه کرد:‌ این رژیم منحوس بیش از هشت دهه ظلم و اشغالگری، فساد،‌ جنایت،‌ غارت و کودک‌کشی باید خود را برای رسیدن به تاوان اقداماتش آماده کند.

وی گفت: این جنایتکاران بسیاری از دانشمندان عزیز ما را ترور و مکان‌های نظامی را منفجر کردند، به مکان‌های حساس و غیر حساس ما ضربه زدند و برای منزوی کردن ایران هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند اما به لطف خدا هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: این رژیم سفاک و همدست آن؛ آمریکای جنایتکار در شمال عراق و در اقلیم کردستان پایگاه نظامی زدند که نیروی عزیز سپاه پاسداران با کمک خداوند با موشک آنها را نابود کرد.

این استاد حوزه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب وعده دادند که طوفانی عظیم‌تر از طوفان عملیات ألاقصی در انتظار رژیم صهیونیستی است زیرا هنوز نیروهای ایرانی در آنجا حضور پیدا نکرده‌اند اما اگر مطابق تهدید خودشان که می‌گویند هدف ما ایران است یک موشک به سمت ایران پرتاب کنند یا علیه ایران دست از پا خطا کنند حداقل دو شهر حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و درس عظیمی به آنها داده می‌شود./1400/

ارسال نظرات