۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۴۳۷۶۴
فرماندار شهرستان سنقر:

صهیونیست ها برای فرار از واقعیت‌ جبهه مقاومت را ظالم معرفی می‌کنند

صهیونیست ها برای فرار از واقعیت‌ جبهه مقاومت را ظالم معرفی می‌کنند
کرمانشاه ـ قربانی گفت: رژیم جعلی و آپارتاید صهیونیستی برای فرار از ننگ و نکبت و خواری و ذلتی که به بار آورده است حماس را به عنوان ظالم معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، علی قربانی امروز در نشستی که با محوریت تحولات فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: کودک کشی شاخصه اصلی رژیم جعلی صهیونیستی است؛ اگر بخواهیم یکی از خصائص نکبت و ننگین صهیونیست‌ها را بر بشماریم کودک کشی است.

فرماندار شهرستان سنقر گفت: امروز رژیم جعلی و آپارتاید صهیونیستی برای فرار از این ننگ و نکبت و خواری و ذلتی که به بار آورده است حماس را که جبهه مقاومت است به عنوان ظالم معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: در حالی که همه مدعیان بشر که امروز و حامیان رژیم جعلی صهیونیستی که در واقع چشمان خود را بسته‌اند و نمی‌خواهند ظلم و جنایت و ستم این رژیم جعلی را ببینند و حمایت خودشان را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند بدانند که ظلم و ظالم از بین رفتنی و فانی است.

فرماندار سنقر خطاب به افرادی که از رژیم غاصب اسرائیلی حمایت کرده‌اند، گفت: بدانند که خدای متعال وعده فرموده است که این‌ها یقیناً کف روی آب هستند و از بین رفتنی هستند و آنچه که باقی می‌ماند جبهه مقاومت است و جبهه حق و حقانیت است‌.

قربانی تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین سال‌های سال است که کودکان بی‌سر و پناه و خانواده‌ها که هیچ پناهگاهی ندارند توسط رژیم جعلی به شهادت می‌رسند اما کسی حرفی نزد.

وی در پایان تأکید کرد: امروز موشک‌های مقاومت به مناطق نظامی رژیم جعلی صهیونیست پرتاب شد نگاه می‌کنیم که مدعیان حقوق بشر که خود از آن خون خوار‌ها و ستمکاران کاخ سفید هستند امروز به حمایت برمی‌خیزند./1400/

ارسال نظرات