۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۴۳۸۰۴

فصلنامه «نامه جمهور» منتشر شد

فصلنامه «نامه جمهور» منتشر شد
ویژه‌نامه شماره ۳ فصلنامه «نامه جمهور»، تابستان ۱۴۰۲ در ۱۵۲ صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سومین شماره از  فصلنامه «نامه جمهور» با مدیر مسئولی روح الله رشیدی و سردبیری مجتبی نامخواه به صورت ویژه نامه تابستان 1402 با تیتر ضدعدالت، ضدتوسعه و ضدجامعه در سه فصل کلیات، نطق ها و مذاکرات به بررسی برنامه هفتم توسعه با عنوان نقدنامه ای در باب نابرنامه هفتم توسعه منتشر شد.

در این شماره آثار و نوشتارهای از مجتبی نامخواه با عنوان: ضدعدالت، ضدتوسعه و ضدجامعه؛ نقدنامه ای درباب برنامه هفتم توسعه و همچنین گفتگو با حجت الاسلام قنبریان درباره جایگاه عدالت در برنامه توسعه و سیاست های کلی ابلاغی با عنوان افول تدریجی عدالت را می خوانیم.

فصلنامه «نامه جمهور» منتشر شد

گفت و گو با دکتر حسن سبحانی درباره جایگاه توسعه در برنامه هفتم با عنوان توسعه نخواهی و توسعه نیافتگی و همچنین مردمی سازی اقتصاد یانهادینه سازی تداول ثروت بین اغنیا به نویسندگی سید علی موسوی؛ نابرابری یا ناترازی؟ و هفت نکته درباره برنامه هفتم نوشته  روح الله ایزدخواه از دیگر عناوین این نشریه است.

علیه توسعه به سود سرمایه داری، برنامه توسعه در تنبیه تهیدستان و تشویق نوکیسگان، نوشته کیوان سلیمانی؛ آشوب نامه پادجامعه، بررسی ابعاد ضد اجتماعی برنامه هفتم توسعه به قلم علی اسکندری نداف؛ عدالت نمایشی، بازتولید تبعیض آموزشی در برنامه هفتم نوشته خانم رقیه فاضل از آثار نوشته شده در صفحات این نشریه است.

خیال پردازی بی ثمر، بازتاب بحران سندنویسی ایرانی در تدوین برنامه هفتم نوشته میثم ظهوریان؛ شهر در انحصار پیمانکاران، بررسی رویکرد برنامه هفتم نسبت به مسئله مسکن به قلم علی مصدق،  بی آبی و بی برنامگی، نقدی بر سیاست های مدیریت منابع آب نوشته محمد اسکندری و آینده دولت، وجوه اساسی بازنمایی دولت در لایحه برنامه هفتم
نوشته محسن جبارنژاد در این نشریه می خوانیم.

 لازم به ذکر است که برای خرید فصل نامه نامه جمهور با ارسال رایگانف مبلغ100 هزارتومان را به شماره کارت: ۶۰۳۷ ۹۹۷۵ ۹۹۶۹ ۴۹۳۳ به‌ نام پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم واریز کرده و رسید واریز را به همراه آدرس پستی و شماره همراه به شماره ۰۹۰۱۶۸۵۵۲۹۰ ارسال نمایید.

ارسال نظرات