۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۷۴۳۸۲۹

دستور رئیس جمهور برای پیگیری ویژه و سریع ماجرای قتل مهرجویی

دستور رئیس جمهور برای پیگیری ویژه و سریع ماجرای قتل مهرجویی
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند تا با جدیت و سرعت مضاعف موضوع حادثه قتل مهرجویی بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

هادری جهرمی سخنگوی دولت، گفت: در جلسه روز گذشته هیئت دولت وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حادثه دلخراش قتل کارگردان مطرح کشور، داریوش مهرجویی و همسر ایشان و اقداماتی که طی ساعات اولیه انجام شده، گزارشی ارائه کردند.

وی افزود: پیرو این گزارش رئیس جمهور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان این هنرمند برجسته به خانواده ایشان و جامعه هنری کشور، به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند تا با جدیت و سرعت مضاعف موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

گفتنی است سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا نیز دیروز راجع به حادثه قتل داریوش مهرجویی و همسرش اعلام کرده بود: پلیس عاملان این اقدام را به زودی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل می‌دهد.

داریوش مهرجویی متولد سال ۱۳۱۸ و از کارگردان‌های معروف سینمای ایران است که ساخت فیلم‌هایی همچون هامون، دایره مینا، گاو، اجاره‌نشین‌ها، سارا، پری، لیلا، مهمان مامان و سنتوری را در کارنامه خود دارد.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات