۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۴۳۸۴۰

تشکر آیت الله اعرافی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مهاجران غیر ایرانی قم

تشکر آیت الله اعرافی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مهاجران غیر ایرانی قم
حجت الاسلام علیزاده تشکر آیت الله اعرافی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مهاجران غیر ایرانی قم را به مجموعه برگزار کننده ابلاغ کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی علیزاده مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مهاجران غیر ایرانی استان قم در سخنانی اظهار داشت: از دفتر اتباع و مهاجرین استانداری قم برای برگزاری این نمایشگاه تقدیر می کنم و سلام و سپاس آیت الله اعرافی را به مجموعه برگزار کننده ابلاغ می کنم، برگزاری نمایشگاه کار بسیار ارزشمندی است بخش های مختلف نمایشگاه را بازدید کردم تولیدات عالی و با کیفیت و در حد صادرات بود.

وی افزود: نه تنها در ایران بلکه در همه کشورها باید برگزاری این نمایشگاه تبلیغ شود که چند نتیجه دارد در ابتدا توانمندی های مهاجران به نمایش گذاشته می شود، همچنین زمینه و بازار صادارات فراهم می شود که قطعا باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و اینگونه الگوی موفق همکاری، همدلی، هم افزایی و همیاری ملت ایران و مهاجران به نمایش گذاشته می شود.

گفتنی است، نمایشگاه دستاورد‌های اتباع، اتباع اهل کشور‌های افغانستان، پاکستان و هندوستان در ۷۲ غرفه به ارائه محصولات و تولیدات خود در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، هنری پرداخته اند.

داود معصومی معاون فرهنگی سازمان ملی مهاجرت در این باره گفت: در تلاش هستیم این نمایشگاه را در دیگر استان‌های کشور برپا و ظرفیت‌های اتباع را تبیین کنیم.

نمایشگاه دستاورد‌های اتباع تا ۲۵ مهر در مجتمع امام خمینی (ره) دایر است.

ارسال نظرات