۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۴۳۸۴۲

مراسم تجلیل از مبلغان اربعین حسینی مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد

مراسم تجلیل از مبلغان اربعین حسینی مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد
مراسم تجلیل از مبلغان اربعین حسینی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با حضور مبلغان اربعین و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از مبلغان اربعین حسینی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه با حضور مبلغان اربعین و نمایندگان طلاب و فضلای حوزه برگزار شد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام علی علیزاده مشاور مدیر حوزه و مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از مبلغان اربعین حسینی تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این مراسم با اشاره به لزوم گسترش مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، فعالیت‌ها و اقدامات گوناگون مجمع همچون رونمایی از تالیفات نمایندگان طلاب را در این راستا دانست و بیان داشت: باید مجمع نمایندگان طلاب در این راستا بتواند نخبگان و فرهیختگان خود را به جوامع علمی معرفی کند.

مراسم تجلیل از مبلغان اربعین حسینی مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد

وی افزود: لازم است با اجرای طرح‌های متنوع و برنامه‌های متناسب، رویش‌های مجمع نمایندگان طلاب را معرفی کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لزوم حمایت از مظلومان و اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: متاسفم از کسانی که جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین را محکوم نکرده و از مردم مظلوم غزه دفاع نمی‌کنند؛ درحالی که به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین قلب هر مسلمانی را به درد می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به مشکلات عدیده مالی طلاب و فضلای حوزه و لزوم مساعدت‌های بیشتر ارگان‌های حوزوی از طلاب اظهار داشت: درخواست ما از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه این است که در زمینه مساعدت‌های مالی و کمک معیشتی طلاب و فضلایی که از سوی مجمع نمایندگان طلاب به مراکز حوزوی معرفی می شوند، همکاری های لازم صورت پذیرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علی علیزاده مشاور مدیر حوزه و مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به برکات فرهنگی و تبلیغی طلاب و فضلای حوزه در جامعه اظهار داشت: تاثیرات فرهنگی مبلغان حوزوی در جامعه بسیار قابل توجه و موثر است که تجلیل از این عزیزان را لازم و ضروری می کند.

وی افزود: شیخ زکزاکی و سید حسن نصرالله از جمله افرادی هستند که در مکتب امام راحل تعلیم دیده و قطره کوچکی از تربیت یافتگان انقلاب اسلامی هستند که تاثیر بسیار زیادی در جوامع دارند و حوزه های علمیه باید به امر تبلیغ اهتمام داشته باشد؛ چراکه نباید کارها را امروز و فردا کرده و به تاخیر انداخت.

مراسم تجلیل از مبلغان اربعین حسینی مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد

مسئول حوزه ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با اشاره به لزوم تسریع در حل و فصل مشکلات معیشتی و مالی طلاب خاطرنشان کرد: یکی از تلاش های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، رفع مشکلات معیشتی طلاب و حوزه‌های علمیه است و در این راستا از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نخواهیم کرد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ضرورت تبلیغ و حضور مبلغان در عرصه های گوناگون و پیاده‌روی اربعین بیان داشت: حضور و تبلیغ طلاب در ایام اربعین و انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در موکب‌های حسینی کار بسیار پسندیده و قابل تجلیل است که امیدواریم این برنامه‌ها ادامه‌دار باشد و مرکز مدیریت نیز در این راستا همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

ارسال نظرات