۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۷۴۳۹۸۷
در پی جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستان معمدانی؛

طلاب و مردم قم در حرم حضرت معصومه تجمع کردند

طلاب و مردم قم در حرم حضرت معصومه تجمع کردند
ساعتی پیش تجمع خودجوش مردم و طلاب قم برای محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان معمدانی و اعلام آمادگی جهت کمک به مردم مظلوم غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در پی حمله بی رحمانه ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه و شهادت بیش از هزار فلسطینی در شامگاه سه شنبه، از دقایقی پیش تجمع خودجوش و اعتراضی طلاب، فضلا و مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، صحن مطهر امام رضا (ع) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) مملو از جمعیت انقلابی شده و مادحان به روضه خوانی و اقامه عزا پرداختند.

طلاب و مردم قم در حرم حضرت مصومه تجمع کردند

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "خیبر خیبر یا صهیون"، "شهر قم یک کلام انتقام والسلام" و "الله اکبر" ضمن ابراز اعتراض و انزجار درباره سکوت و بی تحرکی مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر نسبت به این اقدام شنیع رژیم کودک کش صهیونیستی، آمادگی خود را برای کمک به مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

طلاب و مردم قم در حرم حضرت مصومه تجمع کردند

در پی هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، موجی از خشم و نفرت در سراسر جهان اسلام پدید آمده و در سراسر کشورمان نیز تجمعات خودجوشی در محکومیت این جنایت به راه افتاده است.

طلاب و مردم قم در حرم حضرت مصومه تجمع کردند


اعلام عزای عمومی از سوی حوزه های علمیه و تعطیلی دروس مراجع و علما
حوزه های علمیه، مراجع و علما در اعتراض به جنایت صهیونیست ها در حمله به بیمارستان غزه و قتل عام زنان و کودکان دروس خود را تعطیل و عزای عمومی اعلام کردند.

تهرانی‌ها در حمایت از مردم فلسطین تجمع می‌کنند

مردم تهران بعد از ظهر چهارشنبه ساعت 16 در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در میدان انقلاب تجمع می‌کنند.


خون شهدای فلسطینی تبدیل به سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها خواهد شد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور پیامی با محکوم کردن جنایت وحشیانه صهیونیست ها و قتل عام زنان و کودکان در بیمارستان غزه، تصریح کرد: خون شهدای فلسطینی سیلاب ویرانگری برای صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی خواهد شد.

محمد مهدی محققی
ارسال نظرات