۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۴۴۰۷۹

خروش طلاب جامعه الزهرا در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان

خروش طلاب جامعه الزهرا در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان
طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا(س) در تجمعی حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و بیمارستان ها را محکوم کردند.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام، دانشکده هدی و مجتمع آموزشی تربیتی هدی پیش از ظهر امروز با تجمع در صحن این موسسه علمی با مشت های گره کرده جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان و بمباران منازل مسکونی و بیمارستان ها را محکوم و این اقدامات ددمنشانه را مصداق جنایت جنگی دانستند.

حاضران در این تجمع با شعارهای «مرگ بر اسراییل» «مرگ بر رژیم غاصب کودک کش» «مرگ بر آمریکا» «اسراییل جنایتکار نابود باید گردد» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش صهیون نتواند که جوابم دهد» انزجار خود را از سفاکی های صهیونیست های گرگ صفت اعلام و برای پیروزی رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت دعا کردند.

در این مراسم حجت الاسلام احتشام استاد سطوح عالی حوزه علمیه با انتقاد از کسانی که مقاومت را نتیجه وحشی گری های رژیم صهیونیستی می دانند، گفت: بر اساس اعترافات فرماندهان ارشد نظامی صهیونیستی که توسط حماس به اسارت در آمده اند، اسراییل قصد داشته تا پس از ایام جشن ویژه یهودیان حمله گسترده ای را به غزه آغاز کند و طوفان الاقصی دشمن را در این توطئه ناکام گذاشته است.

وی طوفان الاقصی را موجب بر هم خوردن همه معادلات دشمن صهیونیستی دانست و اظهار داشت: طرح آبراهام با هدف عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم آپارتاید صهیونیستی تا پشت مرزهای ایران در حال شکل گیری و اجرا بود که پس از عملیات مقاومت این طرح مسکوت ماند و با شکست مواجه شد.

استاد حوزه مقاومت را تنها راه فلسطینیان در برابر جنایتکاران وحشی خوی اسراییلی عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم کشورهای اسلامی در برابر ددمنشی های این رژیم جعلی با اتخاذ تصمیم درست، زمینه ریشه کنی و نابودی این غده سرطانی را فراهم کنند.

در پایان این مراسم بیانیه ای به زبانهای فارسی، انگلیسی و عربی قرائت شد و با فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر موافقت خود را با محتوای آن اعلام کردند. 

ارسال نظرات