۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۷۴۴۱۵۰

قبر جا‌دار‌! (گفت و شنود)

قبر جا‌دار‌! (گفت و شنود)
در شرایط فعلی وضع آمریکا بحرانی‌تر از آن است که بتواند به رژیم صهیونیستی کمک مالی و تسلیحاتی بکند و دوم این‌که این رژیم به سرعت رو به زوال و نابودی می‌رود تا آنجا که «‌نفتالی بنت‌» نخست‌وزیر قبلی در نامه‌ای خطاب به صهیونیست‌ها نوشته بود نابودی کامل اسرائیل تا هفت سال دیگر قطعی است.

کیهان نوشت: گفت: بایدن دیروز به تل‌آویو رفت و به نتانیاهو قول داد که آمریکا از اسرائیل حمایت کامل می‌کند و برای مقابله با حماس هرچه لازم داشته باشد در اختیارش می‌گذارد!

گفتم: بایدن نمی‌تواند از دوتا پله بالا برود و چند‌بار از پله هواپیما افتاده است! آن‌قدر گیج و منگ است که همسرش را نمی‌شناسد! 

با هوا دست می‌دهد! در ملاقات با مقامات سایر کشورها چُرت می‌زند! در محوطه کاخ سفید راه را گُم می‌کند! و... حرف او چه اهمیت و ارزشی دارد؟!

گفت:‌ ای عوام! در این ملاقات دو نکته وجود دارد. اول آن‌که وضع آمریکا بحرانی‌تر از آن است که بتواند به رژیم صهیونیستی کمک مالی و تسلیحاتی بکند! و دوم این‌که رژیم صهیونیستی به سرعت رو به زوال و نابودی می‌رود تا آنجا که «‌نفتالی بنت‌» نخست‌وزیر قبلی در نامه ۵۳ صفحه‌ای خود خطاب به صهیونیست‌ها نوشته بود نابودی کامل اسرائیل تا هفت سال دیگر قطعی است و... 

گفتم: یارو که بد‌جوری مریض شده بود، 10 تومن به یک گدا داد و گفت دعا کن حالم خوب شود! گدا نگاهی به او انداخت و گفت؛ رنگت بد‌جوری پریده است. با 10 تومن دعا خوب نمی‌شوی و یارو چند هزار تومن داد. گدا گفت؛ حالا یه چیزی شد! اگر چند برابر دیگر بدهی قول می‌دهم برایت یک قبر جادار تهیه کنم!

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات