۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۴۴۱۶۴
رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بسترهای تعلیم‌ و تربیت هستند

امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بسترهای تعلیم‌ و تربیت هستند
حجت الاسلام خداداده گفت: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم تجلی شور، نشاط و پویایی فعالیت‌های هنری و فرهنگی مسجد محور است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کمال‌الدین خداداده رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مساجد استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که حضور برگزیدگان و منتخبین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، این نمایشگاه را به نمایشگاهی فاخر تبدیل نموده است، اظهار داشت: همواره قدردان تمام تلاش فرزندان مسجدی سرزمینمان و تمام همکاران ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در تجلی بخشی فعالیت های کانون های مساجد تشکر کرد و گفت: یکی از رسالت‌های مهم ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و هنری، ارائه بخشی از عملکرد پویای کانون‌های مساجد در قالب نمایشگاه بوده که بسیار مهم است.

حجت الاسلام خداداده به مظلومیت ستاد کانون‌های مساجد کشور در ارائه عملکردها اشاره نمود و گفت: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم تجلی شور، نشاط و پویایی فعالیت‌های هنری و فرهنگی مسجد محور است؛ چرا که امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بسترهای تعلیم‌وتربیت به شمار می‌روند.

وی بر اهمیت هم‌افزایی میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تأکید و با بیان این که رویکردهای نمایشگاهی، ضمن ارائه گزارش عملکرد و بیان تجربیات موفق عملیاتی، توانمندی و استعداد مجموعه‌ها به اشتراک گذارده می‌شود، خاطرنشان ساخت: نمایشگاه دستاوردها، بستر مناسبی برای معرفی، عرضه و اشتراک ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تقویت بنیه‌های فرهنگ‌ساز در فضاهای مختلف سرود، رسانه، متون آموزشی و تربیتی، تولیدات فرهنگی است.

حجت الاسلام خداداده ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم را الگویی موفق برای دیگر مجموعه‌های استانی دانست و افزود: این اتفاق بسیار خوب و ارزشمند نمایشگاهی می‌تواند تأثیرات بسیار مغتنمی را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات