۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۷۴۴۲۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان:

دشمنان از حضور مردم در مراسمات مذهبی وحشت دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: دشمنان انقلاب از حضور باشکوه مردم در مراسمات مختلف مذهبی و وحدت و انسجام بین امت اسلامی وحشت دارند.
دهه فجر، انقلاب، بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امین صادقی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برنامه های این اداره به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر را اعلام کرد.

وی بصیرت بخشی و آگاهی دادن اقشار مختلف مردم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) را از مهمترین اهداف در اجرای برنامه های دهه فجر عنوان کرد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارتقای سطح آگاهی های جوانان و بصیرت بخشی به آنان است.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متکی به ایمان مردم است تصریح کرد: دشمنان انقلاب از حضور باشکوه مردم در مراسمات مختلف مذهبی و وحدت و انسجام بین امت اسلامی وحشت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان گفت: برنامه های این اداره به مناسبت دهه فجر، مطابق سلایق مخاطبان برنامه ریزی شده و به گونه ای است که همه اقشار جامعه را بر می گیرد.

وی اعزام مبلغ، برگزاری جلسات گفتمان های دینی با موضوعات مختلف در مدارس، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری همایش بزرگ تشکل های دینی و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی را از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی سمنان به مناسبت گرامی داشت سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد./960/د102/ص
ارسال نظرات