۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۷۴۴۲۳۷
نماینده طلاب مشهد:

سکوت برخی کشورها در برابر جنایت رژیم صهیونیستی مایه تأسف است

سکوت برخی کشورها در برابر جنایت رژیم صهیونیستی مایه تأسف است
حجت الاسلام بهرمن گفت: رژیم کودک کش اسرائیل و حامیانی که امروز در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند، باید بدانند که در این ظلم و خیانت شریک هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام حجت بهرمن، نماینده طلاب و فضلای مشهد، فریمان، چناران و سرخس طی گفت و گویی به اتفاقات اخیر در غزه اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده ای از مسلمانان مظلوم و بی دفاع در این ایام به شهادت رسیدند؛ مخصوصا کودکانی که نمی توانند هیچ دفاعی از خود داشته باشند.

وی ادامه داد: رژیم جنایتکار صهیونیستی حتی به بیمارستان ها هم در این حملات رحم نمی کند و با اینکه از اصول جنگ، عدم حمله به بیمارستان هاست؛ اما این جنایت‌کاران سفاک، این خیانت را نیز به جنایت های خود اضافه کرده اند و تا ابد لکه ننگی بر پیشانی آنان و حمایت گران شان می ماند.

نماینده طلاب مشهد به برخی عادی سازی ارتباطات اشاره کرد و اظهار داشت: تا سال های گذشته، روابط کشورهای عرب منطقه با اسرائیل قطع بود؛ اما متأسفانه در چند سال اخیر شاهد عادی سازی ارتباطات هستیم و حتی اسرائیل در برخی از این کشورها برای خود پایگاه نظامی ایجاد کرده است که مایه تأسف است.

حجت الاسلام بهرمن به برخی شبهات پیرامون فلسطین اشاره کرد و گفت: برخی شبهه می کند که خود فلسطینی ها زمین های خود را به اسرائیل فروخته اند؛ اما باید به این واقعیت اشاره کرد که یک و هشت دهم مردم فلسطین آن هم به زور و اجبار، زمین های خود را فروخته اند و بقیه زمین ها از مردم فلسطین غصب شده است.

وی ابراز داشت: رژیم کودک کش اسرائیل و حامیانی که امروز در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند، باید بدانند که در این ظلم و خیانت شریک بوده و آه و خون مظلومانه این شهدا دامن آنان را خواهد گرفت.

نماینده طلاب مشهد با بیان این مطلب که اسرائیل پایدار نخواهد ماند، به آیه پنجم سوره قصص اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ / ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!».

حجت الاسلام بهرمن در پایان بیان داشت: خداوند متعال مقرر فرموده که دنیا به صاحب اصلی خود برگردد و مظلومان و مستضعفان جهان باید این آمادگی را داشته باشند که زمینه ساز قیام جهانی حضرت حجت (عج) شوند و ظلم از بین خواهد رفت.

ارسال نظرات