۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۴۴۳۱۰
آیت الله آملی لاریجانی:

دفاع از مظلوم وظیفه هر مسلمانی است

دفاع از مظلوم وظیفه هر مسلمانی است
آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به سکوت برخی حکام مسلمان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، حساب امت مسلمان از حکام آن ها را جدا دانست و گفت: امت مسلمان نه جنایتکاران را می بخشند نه ساکتان را.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جنایات رژیم صهیونیستی را بسیار وحشیانه دانست که از حد ددمنشی نیز گذشته است و گفت: به خاک و خون کشیدن انسان های بیگناه با هیچ ملاک انسانی قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی جنایت جنگی تعریف می شود و باید محاکمه صورت گیرد، اظهار داشت: بر عهده هر مسلمانی دفاع از مظلوم است زیرا ظلمی که امروز بر مردم بی پناه فلسطین روا می شود برای امت اسلامی قابل تحمل نیست و درد و خشمی که این ظلم در کل جامعه مسلمین ایجاد کرده است برای همه آشکار است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه همه امت اسلامی در کشورهای اسلامی از فلسطین حمایت خواهند کرد، اظهار داشت: مسلمانان با هر وسیله ممکن دفاع خواهند کرد و مطمئن هستیم که شر این جرثومه به زودی کنده خواهد شد.

وی با اشاره به سکوت برخی از حکمرانان و دولت های اسلامی، داستان ملت های مسلمان را از حکمرانان آن ها جدا دانست و گفت: امت مسلمان بدون شک حامی مردم فلسطین هستند و در جایی که سران کشورهای مسلمان سکوت کرده اند، مردم مسلمان آن ها حرکت و از فلسطین دفاع خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به مناطق اشغالی و حمایت بایدن از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ظلم اینها آشکار بود و آشکارتر شد؛ امت مسلمان جنایتکاران و کسانی که در مقابل آن ها سکوت کرده اند را نخواهند بخشید.

ارسال نظرات