۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۴۴۳۱۴
یادداشت؛

ریزش دیوار حائل

ریزش دیوار حائل
طوفانی که با انقلاب بزرگ اسلامی ایران آغاز شد، اینک به درون بلاد اشغالگران رسیده است تا الگوی "بافر استیت" آمریکایی را به هم بریزد.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا» [۱](یقیناً سرسخت‌ترین مردم را در کینه و دشمنی نسبت به مؤمنان، یهودیان و مشرکان خواهی یافت.) تاریخ نشان داده است که یهود همواره در حال طرح‌ریزی و اقدام علیه اسلام ناب محمدی بوده است. این تفکر صهیونیستی مبنای همان حکومتی شد که امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند: من از سال‌های طولانی راجع به اسرائیل و راجع به جنایات او همیشه در خطبه ها، در نوشته ها، گوشزد کرده ام به مسلمین که این یک غده سرطانی است در یک گوشه ممالک اسلامی، و اینطور نیست که اکتفا بکند به همان «قدس» و اینها، این‌ها بنایشان بر این است که پیش بروند؛ یعنی این‌ها تابع سیاست امریکا هستند. امریکا هم آمالش فقط یکجا نیست، چنانچه همه ابرقدرت‌ها می‌خواهند همه ممالک را تحت سیطره قرار بدهند.[۲]

زوال اسرائیل یک وعده الهی تخلف ناپذیر است. چنانچه در قرآن کریم نیز این وعده آسمانی آمده است. «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِیَسُوءُوا وُجُوهَکُمْ وَلِیَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیرًا» [۳] (پس هنگامی که [زمان ظهور]وعده دوم [برای عذاب و انتقام]فرا رسد، [پیکارگرانی بسیار سخت گیر بر ضد شما برمی انگیزیم]تا شما را [با دچار کردن به مصایب سنگین و گزند و آسیب فراوان]غصه دار و اندوهگین کنند و به مسجد [الاقصی]درآیند، آن گونه که بار اول درآمدند تا هر که و هر چه را دست یابند، به شدت در هم کوبند و نابود کنند.) و امروز روزیست که این وعده الهی در حال تحقق است.

رهبر حکیم انقلاب اسلامی سال‌ها پیش متذکر مرگ قریب اسرائیل شدند، اما برخی سران استکبار و ایادی داخلی‌شان همانند نامه امام راحل به گورباچف وجه صدای شکسته شدن استخوان‌های این رژیم منحوس نشدند.

ایشان فرمودند: شنیدم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی گفتند فعلاً با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ی ایران آسوده‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را میکنیم. بنده در جواب عرض میکنم اوّلاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیاً در همین مدّت هم روحیّه‌ی اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند. ملّتها بیدار شده‌اند، میدانند دشمن کیست.[۴]

این یک سنت الهی است که هرگاه اراده خداوند متعال به از بین رفتن کفر و جبهه باطل تعلق گیرد، تقابل این جبهه با جبهه ایمانی بیشتر خواهد شد. با آل علی هر که در افتاد ور افتاد! به میزانی که این تقابل و اقدامات علیه جبهه حق بیشتر باشد، به زوال آن نیز سرعت بیشتری خواهد بخشید.

این همان نکته‌ای است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: مقامات خودشان به طور مرتّب و پی‌درپی هشدار میدهند که فروپاشی نزدیک است؛ رئیس‌جمهورشان میگوید، نخست‌وزیر سابقشان میگوید، رئیس امنیّت [ملّی]شان میگوید، وزیر دفاعشان [میگوید]؛ همه‌ی آن‌ها میگویند که فروپاشی ما نزدیک است؛ ما به هشتاد سالگی نمیرسیم. ما گفتیم «بیست‌وپنج‌سال دیگر را نمی‌بینید»،خودشان عجله کردند، زودتر میخواهند [از بین بروند]![۵] ای ستمگران صهیونیست! مقصّر خود شما هستید؛ عامل این طوفان خود شما هستید؛ خودتان بلا را به سر خودتان آوردید. یک ملّت غیر از واکنش غیورانه و شجاعانه در مقابل این‌چنین دشمنی، هیچ راهی ندارد. [۶]

حال خون جبهه مقاومت به نزدیکی نقطه جوش رسیده است تا این غده سرطانی امت اسلام را ریشه کن کند جنایات رژیم قطعی الزوال اسرائیل تیغی است که به دست خود به ریشه خویش می‌زنند. دیوار‌های بلندی که برای جلوگیری از نفوذ مقاومت به درون سرزمین‌های اشغالی به دور خود کشیدند، اینک شکسته و تبدیل به حصاری شده است که که راهی جز تسلیم و یا مرگ پیش روی آنان ننهاده است.  

طوفانی که با انقلاب بزرگ اسلامی ایران آغاز شد، اینک به درون بلاد اشغالگران رسیده است تا الگوی "بافر استیت" آمریکایی را به هم بریزد و معادلات و برنامه‌های شیطان بزرگ را در منطقه امت اسلام با شکست مواجه کند.

این همان مسئله‌ای است که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در زمانه‌ای که امت اسلامی در خواب غفلت از بلایی که بر سر او نازل شده است به سر می‌برد، به خوبی متوجه آن شد و علاوه بر افراشتن پرچم مقاومت و حمایت از امت مظلوم فلسطین و جعل شعائر انقلابی همچون روز قدس افکار امت اسلام را به مرکز هدایت این غده سرطانی متوجه نمود که اسرائیل حائل و آمریکا شیطان بزرگ است.

 باید متوجه بود که وعده الهی محقق خواهد شد و ما در جایگاهی تاریخی قرار داریم که نه تنها تاریخ بلکه تمام انبیاء، اولیاء و شهدای صدر اسلام تاکنون عملکرد ما را نظاره‌گر خواهند بود. در کلام نورانی مولا امیرالمومنین علی علیه السلام است که «الفُرصَه تمُّر مرِّ السَحاب فانتَهِزوا فُرَصَ الخَیّر» [۷](فرصت مانند ابر از افق زندگی می‌گذرد، مواقعی که فرصت‌های خیری پیش می‌آید غنیمت بشمارید و از آن‌ها استفاده کنید)
پس‌ای قلوب بیدار و وجدان‌های نیم خفته نکند فردایی بیاید که در حسرت پیوستن به کاروان کربلائیان بمانیم و بسوزیم. مگر جز این است که در این زمان خون حسین علیه السلام، از رگ‌های بریده شده کودک فلسطینی می‌جوشد؟ در کنار ملت فلسطین بمانیم.

[۱]سوره مبارکه مائده آیه ۸۲
[۲]صحیفه امام؛ ج ۱۲، ص ۳۱۸)
[۳]سوره مبارکه اسراء آیه ۷
[۴]بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
[۵]بیانات در دیدار مسئولان نظام ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
[۶]بیانات در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
[۷]نهج‌البلاغه فیض، ص ۱۰۸۶

ارسال نظرات