۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۴۴۵۲
آیت الله نوری همدانی:

جامعه باید با فرهنگ امام راحل آشنا شود / با وجود رهبر فرزانه انقلاب، جنگ نرم دشمن کارساز نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی بقای حکومت اسلامی را در گرو حاکمیت ولایت فقیه دانست و گفت: با وجود رهبر فرزانه انقلاب، جنگ نرم دشمن کارساز نیست
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی ظهر امروز، در دیدار با فرماندهان و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه امام حسن مجتبی(ع) قم و دیگر اقشار مردمی با گرامیداشت دهه مبارک فجر، استبداد و استکبار را از جمله گرفتاری های مسمانان و مردم ایران قبل از انقلاب دانست و گفت: سلاطین و مستبدین قبل از پیروزی انقلاب دست به هر اقدامی در کشور می زدند و هیچ فردی هم نمی توانست به آنها اعتراض کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقشه های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امام راحل استبداد و استکبار جهانی را از کشور قلع و قمع کردند و جامعه باید به فرهنگ و بیانات ایشان بیشتر آشنا شود و به این دیدگاه ها توجه کند.

وی تاکید کرد: امام راحل حاصل تجارب گرانبهای خود را در وصیت نامه ذکر کرده اند و ما باید با مطالعه این آثار از اندیشه های ناب این عالم مجاهد بیشتر استفاده کرده و با آن آشنا شویم.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: امام راحل با نفس مسیحایی خود و بیانات حکیمانه مردم را متحد و بیدار کردند و اسلام ناب محمدی را به عرصه زندگی مردم آوردند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش خواستار حضور پرشور مردم در تظاهرات روز 22 بهمن شد و تاکید کرد: مردم همانطورکه در حوادث اخیر نشان دادند در 22 بهمن نیز باید با همان صلابت و اقتدار در صحنه حضور پیدا کنند و حرکتی عظیم تر از نهم دی ماه را خلق کنند.

وی در ادامه ارزش های اسلامی، مردم و ولایت فقیه را از ارکان مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: با توجه به نقش مردم در انقلاب اسلامی، آنها باید همچنان در صحنه حاضر باشند و دولتمردان نیز باید سعی کنند با برنامه ریزی مناسب مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری را از بین ببرند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگ نرم دشمنان، هدف از این توطئه ها را ضربه زدن به ولایت فقیه دانست و با تاکید بر ضرورت بصیرت و هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: با وجود حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب کاری از دشمنان و جنگ نرم آنان ساخته نیست.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علی خدابنده لو، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) قم نیز گزارشی از فعالیت های این نهاد ارائه کرد و به تحلیل و بررسی اتفاقات و فتنه های اخیر پرداخت. /924/پ202/ج


ارسال نظرات