۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵
کد خبر: ۷۴۴۵۴۸
آیت الله نوری همدانی:

دلهای مسؤولان باید مملو از محبت به مردم باشد

دلهای مسؤولان باید مملو از محبت به مردم باشد
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه باید دل‌های مسوولان مملو از محبت به مردم باشد، تصریح کرد: هر شخص به اندازه خودش مسؤولیت دارد و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله  نوری همدانی  در دیدار با دکتر میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تسلیت ایام رحلت جانگذار حضرت معصومه (عل) خدمت رسانی و توجه به مردم را یکی از شاخص‌های ممتاز اسلام بر شمرده و خاطرنشان کرد: در معارف اسلامی و روایات اهل بیت (ع)  خدمت به مردم؛ افضل عبادت بیان شده است و در این زمینه روایات بسیار زیادی داریم، حتی اسلام نسبت به غیر مسلمانانی که با مسالمت در میان مسلمانان زندگی می کنند سفارش به محبت و مهربانی کرده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی لزوم توجه به اجتماع و بر طرف نمودن نیازهای جامعه را یادآور شد و افزود: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت دارد و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیازهای مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار باشند.

وی در ادامه افزود: باید دل‌های شما مملو از محبت به مردم باشد؛ چرا که رکن و ستون دین همین مردم هستند، از این رو مسئولین باید در انجام کارها صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر بگیرید و محبت و توجه ویژه ای به مردم داشته باشند.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات