۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۴۴۶۴۳
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

غزه مقاوم می ماند و سهم صهیونیست ها از جنگ، شکست است

غزه مقاوم می ماند و سهم صهیونیست ها از جنگ، شکست است
سردار سلامی با بیان اینکه غزه همانند عصای حضرت موسی هست و هرآنچه رژیم صهیونیستی بافته اند را خواهد بلعید، گفت: غزه مقاوم می ماندو صهیونیست ها شکست را از غزه مقاوم خواهند برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار پاسدار حسین سلامی، ظهر امروز در کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 6 هزار و 555 شهید استان لرستان گفت: ۶ هزار۵۵۵ شهید استان لرستان، سندی بر بیعت، فداکاری، شجاعت و ایثار این مردم با اسلام ناب محمدی وانقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استان لرستان سرزمین مردمانی با صداقت، حماسه آفرین، دلاور و صاف و صادق است، افزود: مردمان استان لرستان تجسم فضیلت ها، عظمت ها، درخشان و مردمان لرستانی، مردمانی غیور و غیرتمند، با وفا وفداکارهستند.

وی با بیان اینکه در بین مردم لرستان غیرت و وفاداری علمدار کربلا جاری است، خاطرنشان کرد: مردمان لرستان با صداقت و اخلاص در دفاع از اسلام و انقلاب با دلاوری حماسه آفرین بوده و مردم حماسه آفرین و دلاور این استان شایسته تعریف و توصیف از سوی نایب بر حق امام زمان هستند.

سردار سلامی یادآور شد: مفاخر استان لرستان، همچون مرجع عالیقدر حضرت آیت الله بروجردی که شخصیت او قله رفیع فقاهت و اجتهاد است، سردار عارف مسیح کردستان و... سیمای درخشان چهره های ماندگاری در تاریخ کشور ترسیم می کنند.

وی ادامه داد: استان لرستان دِین خویش را با زیباترین حماسه به اسلام و ایران عطا کرد و فرزندان لرستان با قلب مطمئن، دل مستحکم و ثبات قدم در جنوب و غرب کشور می جنگیدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به مقاومت مردم غزه خاطرنشان کرد: ضربتی که دشمن از غزه خورد غیر منتظره و بی نظیر بود و همه را غافلگیر کرد؛ دوباره ایمان به صحنه آمد و ماجرای غزه امتدادی از همین تقابل جهانی بین اسلام و کفر در عصر حاضر است.

وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی تعادل ذهنی خود را از دست داده اند وسرگردان و خسته و شکست خورده هستند.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه تاکنون اسرائیلی ها با تکیه بر آمریکا آرام می خوابیدند چون تصور می کردند ارتش مجهز و مسلح به پیشرفته ترین سلاح را دارند، گفت: اتفاقات اخیر فلسطین نشان داد، میدانی برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی نیست، اسرائیلی ها فکر می کنند این شکست سنگین را با بمباران مردم بی گناه جبران می کنند.

وی با بیان اینکه کشتن مردم بی گناه پیروزی نیست و شکست را نمی توان با جنایت جبران کرد، عنوان کرد: غزه همانند عصای حضرت موسی هست و هرآنچه آنها بافته اند را خواهد بلید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند تا بر کودکان غزه چیره شوند ولی آنها مردان بزرگ این سرزمین خواهند بود و قواعد جنگ را از میدان مبارزه می آموزند، خاطرنشان کرد: غزه مقاوم می ماند و صهیونیست ها شکست را از غزه مقاوم خواهند برد.

وی با بیان اینکه تا آمریکا و اسرائیل هستند، شرارت باقی است و امت های اسلامی در ناامنی هستند، گفت: امروز استکبار جهانی در حال آموزش تکفیر هستند، قبل از اینکه گروه های تکفیری را تجهیز کنند و به جان مردم در کشورهای سوریه، لبنان و عراق بیاندازند، در هشت سال جنگ تکمیلی به جنگ با ملت ما فرستادند.

سردار سلامی اظهار کرد: خون شهدا و ایثار و فداکاری ملت ایران پیروز میدان هشت ساله نبرد به جهان استکبار شد، خون شهدا بود که اجازه نداد امت اسلامی در هم بشکند و دنیای استکبار یاد گرفت خوب شکست بخورد.

وی تصریح کرد: دنیای استکبار درس خوبی از شکست در برابر ملت ایران آموخته اند اما باز هم دست بردار نیستند و متاسفانه آسیب هم می زنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه شهادت زیباترین معامله با خداوند است و شهیدان با شهادت به آرزوی خود رسیدند و از زندگی دنیا چشم پوشیدند تا حیات ابدی و جاودانه پیدا کنند و جان و نفس خویش را فدای اسلام کردند تا اسلام سربلند باقی بماند تا استکبار و کفار نتوانند برسرزمین آنان پیروز شوند، عنوان کرد: تا ابد شهادت در این سرزمین خواهد درخشید و فراموش نمی شود.

وی با بیان اینکه شهید هرگز فراموش نمی شود چون خداوند به او حیات ملکوتی بخشیده است، اظهار کرد: خانواده شهدا کار بزرگ تری انجام داده اند، شهدا جان خویش را فدا کردند و خانواده ها جانِ جان خود را فدا کردند، عظمت کار خانواده شهیدان و صبرشان پس از شهادت بسیار بزرگت است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: جریان مبارزه حق با کفر ادامه دارد و موجودیت، هویت، شخصیت، پیشرفت، استقلال، آزادی، رفعت و شخصیت سیاسی همه اینها مدیون خون پاک شهیدان است واین حماسه ها باید با کنگره ها جاودان بماند./9451/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: شهدا لرستان کنگره
ارسال نظرات