۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۷۴۴۶۹۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

«طوفان الأقصی» حاصل تفکر ایستادگی در برابر دشمنان است

«طوفان الأقصی» حاصل تفکر ایستادگی در برابر دشمنان است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: طوفان الاقصی حاصل اعتماد به نفس، خودباوری و تفکر ایستادگی در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با بیان اینکه هنر مدیران تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است گفت: در مدت کوتاه دوره مدیریت جدید در هلال‌احمر استان شاهد خدماتی بوده ایم که حاصل اعتماد به مدیران انقلابی است و ویژگی مدیر انقلابی بن بست شکنی است.

وی با اشاره به نقش باور به خدا داشتن عزت نفس و باور به خود و باور به مردم در انجام کارهای بزرگ بیان داشت: انقلاب امام خمینی و ایستادگی در برابر آمریکا موجب ریختن ترس ملت ها از قدرت های بزرگ شد و پیشرفت های این چهل سال حاصل باور به مردم در سیره امامین انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی در ادامه با تاکید بر تاثیر مثبت ارائه خدمات و محرومیت زدایی از مناطق محروم در افکار عمومی آنرا برتر از هزار ساعت سخنرانی عنوان و بیان کرد: بانک امانات پزشکی، ایجاد واحد شیمی درمانی کاروان‌های سلامت و بسیاری خدمات دیگر را کارهای پربرکتی دانست که ارزش آن از نماز شب بالاتر است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات