۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۷۴۴۸۱

نخستین دوره انتخابات شهردار حوزه علمیه شاهرود برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره انتخابات شهردار مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود برگزار شد.
اطلاعيه نخستين دوره انتخابات شهردار مدرسه علميه امام صادق (ع) شاهرود نخستين دوره انتخابات شهردار مدرسه علميه امام صادق (ع) شاهرود نخستين دوره انتخابات شهردار مدرسه علميه امام صادق (ع) شاهرود نخستين دوره انتخابات شهردار مدرسه علميه امام صادق (ع) شاهرود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، نخستین دوره انتخابات شهردار مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود چهاردهم بهمن ماه برگزار شد.

در این انتخابات، هشت تن از طلاب نامزد شده بودند که بعد از انصراف دو تن از آنان، شش نفر به رقابت پرداختند.

پس از اتمام رای گیری و شمارش 60 رای ماخوذه، حسن قربعلی، طلبه پایه دوم با کسب اکثریت آرا به عنوان شهردار این مدرسه علمیه تا اردیبهشت ماه سال آینده انتخاب شد.

برخی از نامزدهای تصدی شهردار، اقدام به تبلیغات انتخاباتی نیز کرده بودند.

برای انجام کارهای اجرایی این انتخابات، ستاد برگزاری انتخابات و برای نظارت بر اجرای آن هیات نظارت بر انتخابات با مشارکت طلاب این مدرسه علمیه تشکیل شده بود.

حجت الاسلام محمد تقی برزکار، معاون فرهنگی و اداری مدرسه علمیه امام صادق (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، نظارت بر امور بهداشتی و نظافت را از جمله وظایف شهردار عنوان کرد.

وی مشارکت دادن طلاب در امور مدرسه، سازماندهی و استفاده مطلوب از حداکثر توانایی‌ها و ظرفیت طلاب در اجرای برنامه‌ها، آشنایی با آموزه های شهروندی، آموزش مهارتهای زندگی و تحقق زمینه نقش پذیری اجتماعی را از اهداف اجرای طرح شهردار عنوان کرد.

گفتنی است، تا پیش از این انتخابات، شهردار مدرسه علمیه امام صادق (ع) از سوی مسؤولان این مدرسه علمیه انتخاب می شد./960/پ202/ص

ارسال نظرات