۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۷۴۴۸۵۷

سیاه پوشیدن نتانیاهو و رسانه‌های حامی تل‌آویو

سیاه پوشیدن نتانیاهو و رسانه‌های حامی تل‌آویو
سیاه پوشیدن کابینه نتانیاهو و عوامل رسانه‌های صهیونیستی حکایت از هم‌رنگ شدن رسانه‌های حامی تل آویو با کارفرمای جدید است.

بعد از عملیات «طوفان الاقصی» و ضربه اطلاعاتی- امنیتی به تل آویو توسط نیروهای مقاومت فلسطینی، تعداد زیادی از صهونیست‌ها به هلاکت رسیدند و همین موضوع باعث شده است تا مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی سیاه‌پوش شوند.
 


سیاه پوش شدن بنیامین نتانیاهو، یوآف گالانت و بنی گانتز در  کنفرانس مطبوعاتی مشترک

 

سیاه‌پوش شدن رسانه‌های حامی اسرائیل

دروغ سر بریدن ۴۰ نوزاد و متهم کردن حماس توسط CNN آغاز شد. دروغی که ابتدا یک خبرنگار آن را مطرح کرد تا سمت و سوی حقیقت و دروغ با هم جابه‌جا شود. برخی رسانه‌های غربی در این رابطه گزارش کرده بودند که نیرو‌های مقاومت عضو گردان‌های شهید عزالدین قسام در عملیات طوفان‌الاقصی اقدام به سر بریدن کودکان اسرائیلی کرده‌اند. البته این ادعا به حدی دور از حقیقت بود که حتی وزارت دفاع اسرائیل هم حاضر به تایید آن نشد و در نهایت خبرنگار سی‌ان‌ان به دلیل دروغی که نوشته بود، عذرخواهی کرد. این خبرنگار در توییت خود نوشت: «باید بیشتر از قبل مراقب کلماتی که به کار می‌برم باشم. این صحبت‌های خبرنگار، با واکنش تندی از سوی بسیاری از فعالان حوزه رسانه همراه شد، چراکه دروغ‌پراکنی بدون سند آن هم در کوران یک جنگ، چیزی است که فهم حقیقت را بیشتر از قبل برای مخاطب با مشکل روبه‌رو می‌کند.»


عذرخواهی مجری CNN بخاطر دروغگویی در پخش زنده


سیاه پوشیدن مجری‌های خبرگزاری CNN از نکات قابل توجه است که این روزها در قاب رسانه دیده می‌شود.
 


سیاه پوش شدن مجری‌های CNN


شبکه‌های فارسی زبان که به تازگی کارفرمای جدید پیدا کرده‌اند با عزای کارفرمای خود، رنگ لباس کارکنان شبکه‌ها نیز عوض شده است. بعد از ۷ اکتبر (طوفان الاقصی) مجری‌های شبکه‌های اینترنشنال و منوتو سیاه پوش شده‌اند.


سیاه پوشیدن مداوم مجری‌های اینترنشنال

 


روبان مشکی مجری شبکه منوتو برای صهیونیست‌ها!


این اتفاق در صورتی می‌افتد که مجریان همین رسانه‌ها، روز عاشورا و تاسوعا قرمز پوشیده بودند و مدعیان آزادی عقیده، اینگونه به عقاید مردم توهین می‌کردند.
 


تصویری از مجری اینترنشنال که در روز تاسوعا و عاشورا قرمز پوشیده است

همان مجری در روز عملیات فلسطینیان مشکی پوشیده است!

 


قرمز پوشیدن مجری بی‌بی‌سی در روز تاسوعا و عاشورا

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات