۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۴۴۸۶
استاندار سیستان و بلوچستان:

هیچ استانی به اندازه سیستان و بلوچستان مورد توجه نظام نبوده است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: کسانی که تبعیض را در این استان مطرح می کنند، بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت گستر در تمامی بخشها و نقاط دور افتاده این استان خدمات مختلفی در سطح وسیع و گسترده انجام داده و هیچ استانی به اندازه این استان مورد توجه نبوده است .
افتتاح مدرسه در کورين زاهدان علي محمد آزاد، استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، همزمان با سومین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مجتمع بزرگ آموزشی شبانه روزی حضرت رقیه (س) امروز چهارشنبه با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در منطقه محروم و دور افتاده کورین شهرستان زاهدان به بهره برداری رسید .

علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، در مراسم افتتاح این پروژه، گفت: بهره برداری از این پروژه آموزشی را که بیش از 170 دانش آموز دختر در مقطع راهنمایی و دبیرستان در آن تحصیل می کنند، نشانه توجه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مهرورز به مناطق محروم و نگاه عادلانه آن به تمامی اقشار مختلف مردم است .

وی، با اشاره به اینکه 185 مدرسه شبانه روزی در استان تأسیس شده که 20 واحد آن تنها در دولت عدالت گستر ساخته شده است، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با توسعه مراکز آموزشی و علمی در مناطق محروم و دور افتاده، تلاش می کند تا جوانان مستعد این استان با فراگیری دانش در توسعه و سازندگی منطقه و میهن اسلامی خود پا به عرصه شکوفایی و برون رفت از وابستگی های اقتصادی، تولیدی و فن آوری بگذارند .

آزاد، افزود: تأسیس 40 دانشگاه و مراکز آموزش عالی از جمله 2 دانشگاه علوم پزشکی با 83 هزار دانشجو، بیش از شش هزار مدرسه در قالب 23 هزار کلاس درس با 542 هزار دانش آموز تنها در سیستان و بلوچستان بخشی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در این منطقه است .

وی، همچنین اعلام کرد: تأسیس 15 بیمارستان، صدها خانه بهداشت و مراکز درمانی و نیز تربیت پزشکان عمومی و متخصص در این خطه از میهن اسلامی مان در راستای اهداف عالیه نظام برای برون رفت از محرومیت و توجه به بهداشت و سلامت مرزنشینان غیور و قدرشناس است .

علی محمد آزاد، خاطر نشان کرد: این در حالیست که در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، سیستان و بلوچستان نه تنها از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی محروم بود بلکه پزشکان شاغل در این استان از کشورهای هند و پاکستان بودند .

استاندار سیستان و و بلوچستان تصریح کرد: یاوه گویانی که تبعیض را در استان مطرح می کنند؛ بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت گستر در تمامی بخشها و نقاط دور افتاده این استان خدمات آموزشی، تحصیلی، راه سازی، برق رسانی، آبرسانی، مخابرات، بهداشت و درمان و نیز کشاورزی و دامپروری را همراه با دیگر خدمات بیمه ای و حمایتی در سطح وسیع و گسترده انجام داده و هیچ استانی به اندازه این استان مورد توجه نبوده است./940/پ202/ص
ارسال نظرات