۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۷۴۴۸۷۰
آیت الله استادی:

شناسایی استعداد و توجه به امور اخلاقی طلاب از وظایف مجمع نمایندگان است

شناسایی استعداد و توجه به امور اخلاقی طلاب از وظایف مجمع نمایندگان است
آیت الله استادی شناسایی استعدادهای طلاب و توجه به امور اخلاقی آنان را از جمله کار ها با ارزش نمایندگان طلاب دانست و بر لزوم توجه به معیشت و پشتیبانی از طلاب تأکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله رضا استادی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اظهار خرسندی از حضور نمایندگان طلاب در عرصه های خدمتگزاری، اظهار داشت: شناسایی استعدادهای طلاب و توجه به امور اخلاقی آنان از کارهای ارزشمند برای نمایندگان طلاب است.

وی همچنین توجه نمایندگان به معیشت و پیشتیبانی از طلاب و فضلا را از مصادیق کارهای خیر و قابل تحسین دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه حفظ حریم بزرگان حوزه را یکی از وظایف مجمع نمایندگان طلاب و از لوازم موفقیت نمایندگان عنوان کرد و بیان داست: خیرخواهی برای مبلغان و ایجاد بسترهای تبلیغی برای حضور مبلغان در عرصه های گوناگون از دیگر نکات ضروری برای نمایندگان طلاب است.

وی با اشاره به جایگاه حوزه در جهان اسلام، گفت: امروز حوزه علمیه به فضل الهی و به برکت انقلاب اسلامی، دارای شئونات قابل توجهی در جهان اسلام بوده و جایگاه مطلوبی دارد. 

 در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به ارائه گزارشی پیرامون ترکیب جدید دوره نهم مجمع نمایندگان طلاب، حضور قابل توجه اساتید سطوح عالی و ایثارگر در جمع نمایندگان طلاب، مجامع استانی، کمیسیون های مجمع، پیگیری های تحصیلی، معیشتی، حقوقی و ... پرداخت.

ارسال نظرات