۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۴۴۹۰۶
فرماندار شهرستان سنقر:

جوانان فلسطینی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی فتح الفتوح خواهند کرد

جوانان فلسطینی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی فتح الفتوح خواهند کرد
کرمانشاه ـ قربانی گفت: امروز به فضل الهی جوانان غزه و جوانان فلسطینی با الگو گرفتن از نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی حتماً فتح الفتوح خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگاران که با موضوع سالروز شهادت حسین فهمیده برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در وصف شهید فهمیده می فرمایند: «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است که با نارنجک زیر تانک می‌رود و خودش را به شهادت می‌رساند تا دشمن به سرزمین ما حمله نکند»، این به عنوان بهترین و ارزشمندترین مدالی بود که توسط رهبر عزیزمان امام راحل عظیم الشأن به گردن شهید محمد حسین فهمیده‌ها آویخته شد.

فرماندار شهرستان سنقر اشاره به اینکه جوانان ما با الگو گرفتن از شهید فهمیده در مقابل ظلم بیگانگان سکوت نخواهند کرد عنوان کرد: در واقع اگر مملکت ما مورد تعرض قرار بگیرد می‌توان برای مقابله با آن از جان خود مایه گذاشت و جان را فدا کرد.

قربانی خاطرنشان کرد: امروز جوانان و کودکان عزیز ما در غزه و فلسطین نسخه دیگری از آن مدال پر افتخار شهید فهمیده هستند که با دست خالی امروز در برابر رژیم آپارتاید و جعلی و آدمکش و کودککش صهیونیستی‌ ایستادگی کردن و جان خود را فدا می‌کنند برای اینکه از سرزمینشان از دینشان از اسلامشان در واقع دفاع کنند.

وی گفت: کودکان و ملت عزیز غزه به شهادت می‌رسند با فجیع‌ترین جنایت‌ها، باید گفت که محو باطل به فدا کردن جان می‌ارزد یعنی محو اسرائیل جنایتکار و غاصب به فدا کردن جان می‌ارزد.

فرماندار سنقر ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان تصریح کرد: ما در آستانه سیزدهم آبان ماه هستیم در ۱۳ آبان چند رویداد بزرگ تاریخی اتفاق افتاد رویداد اول اعتراض امام راحل عظیم الشان به لایحه کاپیتلاسیون بود که امام بزرگوار‌مان را در سال ۴۳ به ترکیه تبعید کردند. 

وی در ادامه بیان کرد: در سال ۱۳۵۷ دانش‌آموزان عزیز قهرمان ما اعتراض خودشان را به رژیم پهلوی که در واقع رژیم پهلوی به سرکردگی آمریکا در کشور ما فرعونیت می‌کرد و یک بار دیگر دست موسی زمان بیرون آمد و این دانش‌آموزان عزیز با الهام از رهنمود‌های امام بزرگوار اعتراض کردن به خیابان‌ها ریختند و تعداد از این‌ها به شهادت رسیدند.

قربانی ضمن اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام افزود: آمریکایی ها هنوز هم روی این موضوعات جنجال می‌کنند که چه باعث شد که آن هیمنه و شوکت آن‌ها متلاشی شود آنها نمی‌فهمیدند که امام بزرگوار ما به پشتوانه قدرت لایزال الهی و دانش‌آموزان و دانشجویان رژیم منحوس پهلوی را ساقط کرد.

فرماندار شهرستان سنقر بیان کرد: این خون‌های مطهر که ریخته می‌شود در واقع یک نشانه اتحاد و انسجام جهان اسلام تا ان‌شالله زمینه تمدن نوین اسلامی به منصه ظهور برساند.

وی در پایان اشاره کرد: امروز هم به فضل الهی جوانان غزه و جوانان فلسطینی با الگو گرفتن از نظام مقدس جمهوری و انقلاب اسلامی حتماً فتح الفتوح خواهند کرد و ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور محو کامل و در واقع رژیم باطل و جعلی اسرائیل را ان‌شاءالله جشن خواهیم گرفت./1400/

ارسال نظرات