۱۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۷۴۴۹۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

شیوه تظاهر به مقدسات ‌خطرناک‌ترین راهبرد دشمن در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری مساجد را بهترین پایگاه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: اگر در این جنگ، هوشیاری و بصیرت وجود نداشته باشد در دام دشمن گرفتار می‌شویم.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته در همایش نقش و جایگاه مساجد در مقابله با جنگ نرم، که در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساری برگزار شد، با بیان این که به هیچ عنوان نمی توانیم نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی را انکارکنیم، اضافه کرد: در سی سال گذشته همه مسؤولان متعهد به این نظام از مساجد برخاسته‌اند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با استفاده از سنگر مساجد توانست بر نظام فاسد ستمشاهی پیروز شود و حکومتی بر پایه دین مقدس اسلام پایه‌گذاری کند، تصریح کرد: ما امروز برای ادامه نهضت اسلامی نیازمند سنگر مساجد هستیم.

امام جمعه قائمشهربا بیان این که مساجد در جنگ نرم در خط مقدم حملات دشمنان اسلام قرار دارد، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی همواره با توطئه‌های گوناگون در پی تضعیف مساجد هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بهره‌گیری از مقدسات علیه مقدسات را یکی از شیوه‌های خطرناک در جنگ نرم دانست و افزود: دشمن در این حالت ممکن است خود را از دوست‌داران انقلاب جلوه دهند؛ بنابر این مردم باید کاملاً هوشیار بوده و نسبت به این‌گونه نیرنگ‌ها توجه داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آرمان و هدف امام راحل بود و کسانی‌که منکر وجود آزادی در کشور می شوند، بی انصاف هستند.

همچنین محمد فوقی، مسؤول کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران،‌ در این مراسم گفت: همایش نقش و جایگاه مساجد در مقابله با جنگ نرم با هدف شناخت ابزارها و تاکتیک های نظام سلطه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برگزار شده است.

وی افزود: نقش و جایگاه مسجد در مقابله با جنگ نرم، شناسایی راه‌های نفوذ دشمن، دشمن‌شناسی، قانون‌گریزی، بحث جایگاه ولایت فقیه و منویات جوانان از جمله موضوعات این همایش است.

فوقی خاطرنشان کرد: برای مقابله با جنگ نرم باید مفاد و محتوای سند چشم انداز بیست ساله را عملیاتی کرده و با تدوین سیاست های فرهنگی و به صورت شفاف و با رویکردی آینده نگر، حرکت فرهنگی مؤثری را متولیان فرهنگی کشور آغاز کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات