۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۷۴۴۹۶۲
سردار بابازاده:

امام راحل ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان رساند

امام راحل ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان رساند
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با بیان اینکه امام راحل ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان رساند، گفت: ان شاءالله شاهد پیروزی حق بر باطل و تحقق وعده الهی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار جلیل بابازاده، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در یادواره ۱۵۱ شهید شهرستان اسکو با اشاره رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین مجاهدت‌های غواصان اسکو در اروندرود، اظهار کرد: جنگ ایران با دشمنان خارجی که تمام تجهیزات خود را به کار گرفته بودند در حقیقت جنگ ایمان با کفر بود.

وی با تاکید بر این‌که ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم که تنها برای انقلاب و اسلام و به فرمان امام راحل در جبهه‌ها حاضر شدند، ادامه داد: ۵۰۰۰ معلم شهید خون‌های خود را نثار کردند که ایران مقتدر و توانمند به مسیر خود ادامه دهد.

سردار بابازاده با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و مجاهدت گروه‌های مقاومت با طوفان الاقصی، یادآور شد: هیچ آزادمردی در جهان نسبت به جنایت‌های رخ داده در غزه بی‌تفاوت نیست و رژیم غاصب با تمام خباثت‌هایش نخواهد توانست جای جلاد و شهید و ظالم و مظلوم را عوض کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا با تاکید بر این‌که امام راحل ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان رساند، افزود: خون کودکان و مردم مظلوم حقانیت فلسطین را در جهان به نمایش گذاشته و ان شاءالله شاهد پیروزی حق بر باطل و تحقق وعده الهی در این رابطه خواهیم بود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه شهرستان اسکو نیز در این یادواره با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم برای بزرگداشت یاد و خاطره ۱۵۱ شهید شهرستان، خاطرنشان کرد: امید است توفیق خدمت و کار در مسیر شهدا را داشته‌ باشیم، چراکه سرافرازی و اقتدار امروزمان به برکت خون شهداست.

وحید نستوهی
ارسال نظرات