۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۴۵۰۵۰

خروش کاشانی‌ها در اعلام انزجار از استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان

خروش کاشانی‌ها در اعلام انزجار از استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان
اصفهان: اصفهان - راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، با خروش جوانان و نوجوانان کاشانی در کنار عموم مردم این شهرستان همزمان با سراسر کشور در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، صبح امروز مردم غیور و شهیدپرور شهرستان کاشان همزمان با سراسر کشور بار دیگر به صحنه آمدند و با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود از استکبار را اعلام کردند.

امروز دانش آموزان کاشانی در کنار دیگ اقشار مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان توطئه‌های شوم جنایتکاران کودک کش رژیم جعلی اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

مردم انقلابی، مؤمن و شهید پرور کاشان امروز با حمل پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایی با موضوع استکبارستیزی با سردادن شعار‌های «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «ندای خون شهدا، پیام رهبر ما مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیات من‌الذله»، «فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «دست خدا بر سر ماست خامنه‌ای رهبر ماست» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» به صحنه آمدند و مانند سال‌های گذشته با حضورشان مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست جهانی زدند.

امروز دهه نودی‌ها به میدان آمدند تا بگویند پای اسلام و انقلاب ایستاده اند و در راه تحقق آرمان‌های امام، شهدا و رهبری گام بر می‌دارند، نوجوانانی که تربیت شده مکتب انقلاب هستند در راه انقلاب قدم بر می‌دارند و این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیست جهانی است.

راهپیمایان کاشانی امروز با تجمع در میدان ۱۵ خرداد این شهرستان بعد از حرکت از میدان ۱۵ خرداد تا چهار راه آیت الله کاشانی را راهپیمایی کردند و در پایان با قرائت قعطنامه پایان یافت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات