۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۷۴۵۰۷۲
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

ایران اسلامی، آمریکا را منفعل ساخته است

ایران اسلامی، آمریکا را منفعل ساخته است
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اسرائیل را مولود آمریکا خواند و گفت: هدف آمریکا جلوگیری از اتحاد جهانی اسلام، تسلط بر نفت و حفاظت از منافعش در منطقه غرب آسیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، ظهر امروز در آیین بزرگداشت راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در مصلی الغدیر خرم آباد گفت: اسرائیل مولود آمریکا و قطعه ای از غرب است که در درون منطقه غرب آسیا قرار داده شده است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: آمریکا، رژیم ضد دینی ناسیونالیسم را با هدف اعمال نفوذ خود در منطقه غرب آسیا ایجاد کرد و جلوگیری از اتحاد جهانی اسلام، تسلط بر نفت و حفاظت و نگهبانی از منافع آمریکا در درون منطقه غرب آسیا و مقابله با نفوذ شوروی و چین از دلایل ایجاد اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه حدود اسرائیل از نیل تا فرات طراحی شده، روی پرچم آن ۲ نوار مربوط به نیل و فرات و هدف آنها تسلط بر سرزمین های اسلامی است، عنوان کرد: اسرائیل امروز در چهار دیواری محصور است و انقلاب اسلامی ایران در طول این ۴۵ سال اهداف رژیم صهیونیستی را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل طی ۴۵ سال گذشته، آمریکا با طرح ناامنی در منطقه، تحریم، محاصره و راه اندازی جنگ علیه ایران، هشت سال جنگ تحمیلی و کودتا، جریان فتنه در سال ۸۸ و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ قصد براندازی نظام و اخلال در مسئله هسته ای را داشته است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در مقابل سلطه آمریکا و استکبار جهانی استقامت کرده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی آمریکا را منفعل کرده است و امروز دستاوردهای بزرگی داریم و قدرت و انسجام ملی، حکمرانی قدرت دفاعی، قدرت هسته ای، قدرت انرژی و منطقه ای از عوامل اقتدار ما است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری ایستادگی در مقابل غول استکبار است، اظهارکرد: ایران امروز در معادلات منطقه ای حرف برای گفتن دارد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان به عملیات حماس علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: عملیات پیش دستانه حیرت انگیز حماس قابل تحسین است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات