۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۴۵۰۷۶
امام جمعه بروجرد:

عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را با شکست سهمگینی روبه‌رو ساخت

عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را با شکست سهمگینی روبه‌رو ساخت
حجت الاسلام حسینی با اشاره به مقاومت رزمندگان فلسطین گفت: رزمندگان فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی رژیم اسرائیل را با شکست سهمگینی روبه‌رو ساختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در میدان قیام بروجرد به وقایع 13 آبان اشاره کرد و گفت: تبعید امام به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی به جرم مخالفت با آنان و کشتار دانش آموزان و به شهادت رسیدن ۵۶ نفر از آنان از حوادث تلخ این روز بود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه حادثه شیرین ۱۳ آبان برای ملت ایران تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان بود، افزود: که امام راحل فرمودند تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم ملت ایران بود.

وی با اشره به توطئه های آمریکا علیه ملت ایران، گفت: طی این سال‌ها دشمنان با ایجاد فتنه در ایران به دنبال ضربه زدن هستند و علیه ایران اسلامی توطئه و ملت ایران در سایه مقاومت توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به کشتار مردم مظلوم فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: روزانه تعداد زیادی از زنان و کودکان در غزه با جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند.

وی یادآور شد: رزمندگان مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی رژیم اسرائیل را با شکست سهمگینی روبه‌رو کردند و رژیم صهیونیستی برای جبران خسارات وارده، موشک باران مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مدارس را در پیش گرفته است.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آینده جهان از آن مسلمانان است و رژیم صهیونیستی به زودی نابود خواهد شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات