۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۱۶
امام جمعه سراوان:

افتخار و سربلندی ما به سبب ولایت و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراوان، گفت: جایگاه کنونی ایران در جهان به طور قطع قابل مقایسه با ایران دوران قبل از انقلاب نیست و علت آن، اینست که در واقع انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار را به این کشور هدیه داد .
حجت الاسلام غلامرضا دهقان، رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان زابل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه سراوان، روز چهارشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: جایگاه کنونی ایران در جهان به طور قطع قابل مقایسه با ایران دوران قبل از انقلاب نیست و علت آن اینست که در واقع انقلاب اسلامی، عزت و اقتدار را به این کشور هدیه داد .

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراوان، در ادامه با اشاره به وقایع پس از انتخابات در کشور، گفت: در روزها و ماههای گذشته دشمنان اعتقادات ملت شریف ایران اسلامی را نشانه گرفتند ولی اهداف شوم آنها هویدا شد و مردم همانند گذشته با حضوری آگاهانه تحت امر ولی فقیه، مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند .

حجت الاسلام دهقان، تأکید داشت: باید همیشه به توصیه های مقام معظم رهبری در تمامی صحنه ها توجه داشته و لحظه ای از آن غافل نشویم .  افتخار، سربلندی و پیروزی و هر چه که داریم از ولایت و رهبری است و برای حفظ آن تا پای جان ایستاده ایم .

وی، خاطر نشان کرد: با داشتن نیروهای مخلص، مؤمن و دلسوز در کشور، روزانه شاهد پیشرفت های فراوانی در زمینه های مختلف علمی هستیم و باید با حفظ انسجام، دوستی و محبت تلاش کنیم و با ایستادگی در مقابل دسیسه های دشمنان، برای حفظ راه امام (ره) و شهداء و ارزش های اسلامی بیش از پیش گام برداریم ./940/پ202/ص
ارسال نظرات