۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۴۵۲۱۸
مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان:

تربیت نسلی مؤمن و متعهد رویکرد اصلی کانون مساجد است

تربیت نسلی مؤمن و متعهد رویکرد اصلی کانون مساجد است
چگنی نژاد با بیان اینکه تربیت نسلی مومن و متعهد رویکرد اصلی کانون مساجد است، گفت: در این راستا اقدامات اثرگذار توسط کانون ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد چگنی نژاد، ظهر امروز در دیدار با سرپرست معاونت هنری و امورسینمایی اداره کل ارشاد استان لرستان، با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه فرهنگ و هنری، گفت: رویکرد اصلی این کانون ها کادر سازی، تربیت و پرورش نیروهای مومن و متعهد است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به نقش مسجد در حوزه تربیت اشاره کرد و افزود: شناسایی، کشف و تربیت استعدادهای ویژه فرهنگی و هنری از ماموریت های اصلی ستاد کانون های مساجد است.

وی با بیان اینکه در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، ظرفیت های شناسایی شده است و با برنامه ریزی در راستای تقویت این ظرفیت ها تلاش می شود، عنوان کرد: کانون ها در حوزه تربیت، آموزش و توانمند سازی نسل جوان و نوجوان در تلاش هستند.

چگنی نژاد با بیان اینکه مسجد محوری، مهم ترین گام در اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار است، عنوان کرد: گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی ظرفیتی برای تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ دینی در جامعه است.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان یادآور شد: 487 کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان در استان فعال هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات