۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۷۴۵۲۴

نشست ادیان توحیدی در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست ادیان توحیدی با حضور نمایندگانی از اسلام، مسیحیت، یهود و زرتشت، در‌ اصفهان برگزار شد.
نشست اديان توحيدي به مناسبت دهه فجر در استانداري اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، نشست ادیان توحیدی اصفهان، ‌امروز با پیام علیرضا ذاکر، استاندار اصفهان، در استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست که با موضوع معنویت در ادیان الهی برگزار شد، نمایندگانی از ‌‌اسلام، مسیحیت، یهود و زرتشت به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص معنویت و نقش آن در رشد جوامع بشری و نقش نقلاب اسلامی در رشد جامعه ایرانی پرداختند.

حجج اسلام مجتبی کوچک‌زاده، سید احمد سجادی، حبیب رضا ارزانی، رمضان علی معتمدی و مجید مهدوی در این نشست به بیان دیدگاه‌های اسلام و تشیع در خصوص معنویت و ضرورت راه اندازی کمیته‌های بین ادیانی و نشست‌های ماهانه پرداختند.

درما دروسیان، رییس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، صهیون ماه‌گرفته، رییس انجمن کلیمیان اصفهان و بهزاد نیک دین، رییس انجمن زرتشتی‌های اصفهان به ترتیب‌ به عنوان نمایندگان ‌مسیحیت، یهود و زردتشت به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.

محمد مهدی اسماعیلی، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان، که آخرین سخنران این نست بود، با بیان این‌که برگزاری چنین همایش ها و نشست هایی بیانگر همگرایی و همزیستی گرایش های مختلف در جامعه ایرانی است، گفت: متأسفانه عده‌ای همچون صهیونیست‌ها و نئومحافظه کاران آمریکا، که هیچ اعتقادی به ادیان الهی ندارند، با سوء استفاده از ادیانی چون مسیحیت و یهودیت به جنگ افروزی در سراسر دنیا و ظلم به ادیان دیگر می‌پردازند./965/پ202/س

ارسال نظرات