۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۴۵۲۴۲
امام جمعه تبریز:

کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارائه خدمات به شهروندان دارد‌

کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارائه خدمات به شهروندان دارد‌
امام جمعه تبریز گفت: امروز باید پروژه‌های شهری رونق بگیرد و در کنار این موضوع اقتصاد شهری هم شکوفا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در محل تالار وحدت دانشگاه تبریز اظهار داشت: ثروت و سرمایه در آموزش های قرآنی فضل الهی به انسان هاست، البته سرمایه زمانی ارزش و اهمیت پیدا می‌کند که در راستای سعادت ابدی و اخروی به کار گرفته شود.

وی افزود: از نظر مومنان ثروت ازرشش به اعتبار سعادت ابدی و رضایت خداست و سرمایه ای ارزشمند است که در معامله با خدا و رضایت او و حمایت دین اسلام به کار گرفته شود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: سرمایه گذاری در عمران و آبادی زمین اگر با نیت و منفعت عمومی باشد عامل مهم و تاثیر گذار برای توسعه و پیشرفت رونق اقتصاد شهری خواهد بود.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری برای سرمایه‌گذاری در شهر تبریز و ایجاد کیفیت بهتر از خدمات اجتماعی و زیرساخت های کاربردی که مورد نیاز هر شهر است باید از مشارکت های مردمی و جذب سرمایه‌گذاران استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بان اینکه تامین منابع مالی و درآمد شهرداری ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: کسب درآمد پایدار تاثیر زیادی در ارائه خدمات به شهروندان دارد‌.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز باید پروژه‌های شهری رونق بگیرد و در کنار این موضوع اقتصاد شهری هم شکوفا شود تا سرمایه گذاران بتوانند ضمن کسب سود مناسب زمینه های لازم برای در اختیار گرفتن پروژه های بزرگتر فراهم کنند.

ارسال نظرات