۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۴۵۲۷
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی:

تاریخ انقلاب شاهد همراهی و همزیستی ادیان توحیدی در دفاع از انقلاب‌ است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گفت: در سه دهه گذشته به ویژه در دفاع مقدس، ملت ایران با هر گرایش و دین در کنار هم به دفاع از انقلاب و ایران پرداختند
نشست اديان توحيدي به مناسبت دهه فجر در استانداري اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مجتبی کوچک‌زاده، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، در نشست ادیان توحیدی اصفهان با اشاره به سقوط رژیم پهلوی به دست حضرت امام (ره) گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی های کینه توزان داخلی و خارجی نمایان شد و توطئه های مختلف برای متوقف کردن حرکت انقلاب برنامه ریزی شد ولی‌ انقلاب اسلامی آنها را مضمحل کرد.

وی از جمله دسیسه‌های استکبار در دشمنی با انقلاب نو پای مردم ایران را به راه انداختن جنگ هشت ساله عنوان کرد و ادامه داد: با شروع جنگ، همه ملت با هر گرایش و دینی به سوی جبهه های دفاع روانه شدند و دفاع از انقلاب و ایران را وظیفه همگانی می‌دانستند.

حجت الاسلام کوچک زاده با اشاره به شناخت صدام به عنوان جنایتکار جنگی توسط سازمان ملل  اظهار داشت: ملت ایران در دهه اول با تثبیت انقلاب و نبرد با دشمن، در دهه دوم با سازندگی ویرانی های جنگ، در دهه سوم با راه‌اندازی انقلاب نوآوری و تولید علم، دشمن را به مرحله ای رساندند که در کینه و غیظ خود می‌نالند.

وی ادامه داد: در حال حاضر آحاد ملت ما با پیروی از ولایت فقیه حرکت رو به جلو و پیشرفت در عرصه های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اصفهان با ابراز امیدواری در فتح قله های پیروزی در ادامه حرکت انقلابی مردم ایران، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در فروپاشی شوروی شاهد تحقق پیش‌گویی حضرت امام‌(ره) بودیم، در آینده نزدیک نیز شاهد فروپاشی قدرت‌های استکباری همچون آمریکا، صهیونسیم و انگلیس خواهیم بود و با این حرکت شاهد تکامل بشریت به سوی رشد و کمال خواهیم بود./965/پ202/س
ارسال نظرات