۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۴۵۳۲۸
به همت خبرگزاری رسا و مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی برگزار می شود؛

سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخص ها و نظام مسائل

سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخص ها و نظام مسائل
نشست اول از سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخص ها و نظام مسائل با موضوع «رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی» به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت مراکز و مؤسسات حوزوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست اول از سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخص ها و نظام مسائل با موضوع «رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی» به همت خبرگزاری رسا برگزار می شود.

در این نشست حجت الاسلام محسن محمدی در موضوع حوزه انقلابی از منظر تاریخ دین، حجت الاسلام رضا لک زایی در موضوع حوزه انقلابی از منظر نظام علمی قرآن کریم، حجت الاسلام عیسی مولوی در موضوع حوزه انقلابی با نگرشی تجربه تاریخی و دکتر محمدرضا ملکی در موضوع حوزه انقلابی ار منظر بنیان های اجتماع به ارائه نظریات خود می پردازند.

نشست رویکرد شناسی در تبیین حوزه انقلابی روز پنچشنبه 18 آبان ماه امسال از ساعت 10 صبح  در  سالن  شهید دهقان خبرگزاری رسا برگزار می شود. همچنین این نشست به صورت زنده از طریق کانال ایتا خبرگزاری به آدرس https://eitaa.com/rasanewsagency پخش می شود و محققان و پژوهشگران حوزوی و عموم مخاطبان می توانند از این طریق در جریان نشست قرار گیرند.

مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر قم، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، بسیج دانشگاه باقرالعلوم، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، دبیرخانه حمایت از طرح های پژوهشی، قرارگاه ملی جهادی طلاب و روحانیون، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) و دبیرخانه ملی گفتمان ساز جهادی از جمله مراکزی هستند که با خبرگزاری رسا در برگزاری سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخصه ها و نظام مسائل همکاری می کنند. 

 

نشست اول از سلسله نشست های حوزه انقلابی؛ رهیافت ها، شاخص ها و نظام مسائل

 

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات