۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۷۴۵۳۶۹
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب: 

ائمه جمعه شیعه و سنی با اعتقاد قلبی و حقیقی در خدمت انقلاب هستند

ائمه جمعه شیعه و سنی با اعتقاد قلبی و حقیقی در خدمت انقلاب هستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: ائمه جمعه شیعه و سنی در کشور و استان کرمانشاه با اعتقاد قلبی و حقیقی در خدمت انقلاب بوده و هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی امروز در گردهمایی ائمه جمعه اهل تشیع و اهل سنت کرمانشاه که در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، در سخنانی توجه به رفع مشکلات ناشی زلزله را در جلسه ائمه جمعه شیعه و سنی استان با نماینده ولی فقیه در استان خواستار شد.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه ضمن عرض خیرمقدم به حجت الاسلام والمسلمین غفوری به استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی که دارای مردمی غیور و شجاع با مرام پهلوانی هستند برای نماینده ولی فقیه در استان حضرت حجت الاسلام والمسلمین غفوری آرزوی سلامت و توفیق داریم. 

این استاد حوزه افزود: تاریخ مردم استان کرمانشاه شاهد حضور پرافتخار در حمایت از انقلاب اسلامی بوده و الحمدلله نظام اسلامی هم علیرغم مشکلات و دشمنی ها توانسته خدمات شایان و عالی را به مردم داشته است.

حجت الاسلام ساداتی ضمن تسلیت شهادت بیش از ۱۰ هزار شهید غزه و سلام و درود بر شهدا حمایت همه جانبه از مردم غزه را وظیفه آحاد جامعه دانست.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با توجه به پیشرو بودن انتخابات مقدمه سازی مشارکت حداکثری ضروری است.

وی بیان داشت: یکی از مشکلاتی موجود دخالت نمایندگان مجلس در سیستم اجرایی کشور بوده که موجب ورود افراد سر سپرده اشخاص به سیستم اداری و مدیریت افراد ناشایست گردیده که همین امر زمینه ناامیدی مردم و ایجاد رانت  شده است.

حجت الاسلام ساداتی خاطرنشان کرد: با توجه به سالگرد زلزله سرپل ذهاب ۲۱ آبان توجه به رفع مشکلات ناشی از زلزله باید مورد مسئولان امر باشد.

وی به لزوم فعال شدن مدیریت مساجد و همچنین شورای فرهنگ عمومی که از ماموریت های مهم شبکه امامت می باشد اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه شیعه و سنی در کشور و استان کرمانشاه با اعتقاد قلبی و حقیقی در خدمت انقلاب بوده و هستند./1400/

ارسال نظرات