۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۷۴۵۳۹۶
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تبلیغ در جامعه نیازمند اقدام جهادی است

تبلیغ در جامعه نیازمند اقدام جهادی است
حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر انجام فعالیت جهادی در عرصه تبلیغ گفت: برای رسیدن به آرمان های حقیقی در عرصه های مختلف جامعه تلاش مضاعفی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در دیدار با نمایندگان طرح‌های مختلف تبلیغی، معاون تبلیغ استان و معاونین تبلیغ شهرستان‌ها گفت: تبلیغ خروجی اصلی حوزه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تبیین سخنان مقام معظّم رهبری در خصوص اهمیت دادن بیش از پیش همه دست اندرکاران حوزه نسبت به ارتقای کمّی و کیفی طرح‌های معاونت تبلیغ، افزود: اعزام مبلغان توانمند به تمام مناطق، مدارس و اماکن دارای شرایط به صورت جدی انجام شود.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: معاونین و مبلغان تبلیغ فعالیت خود را فقط در آئین نامه ها محصور نکنند و برای رسیدن به آرمان های حقیقی در عرصه های مختلف جامعه اسلامی تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تبلیغ باید به موقع و اثرگذار باشد، گفت: مبلغان با شرکت در دوره های آموزشی باید از شیوه های نوین تبلیغی بهره مند شوند.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: توجه به مسائل روز جامعه، مخاطب شناسی و تبیین و ترویج ارزش های دینی در جامعه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: با ترویج ارزش ها به ویژه بین نسل جوان باید جلوی رواج ناهنجاری ها در جامعه گرفته شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات