۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۴۵۴۳۱
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

سبک زندگی شهدا، بهترین الگو برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است

سبک زندگی شهدا، بهترین الگو برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد که سبک زندگی شهدا، بهترین الگو برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام طیبی فر در اجلاسیه ۱۴۰۰ شهید دفاع مقدس در مراغه، افزود: شهدا در دروان دفاع مقدس و پس از آن با ایستادگی در مقابل دشمن، عزت و آبرو برای ایران اسلامی خریدند.

وی با بیان اینکه خون شهدا هیچ وقت کهنه نخواهد شد، اظهار کرد: سبک زندگی شهدا، بهترین الگو برای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام طیبی فر افزود: از برکت خون شهدا، دشمن به شدت از قدرت نظامی و شهادت طلبی مردم ایران اسلامی می‌ترسند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در غزه گفت: بر اثر بمباران غزه حدود ۱۱ هزار نفر یه شهادت رسیده اند.

حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: در جنگ غزه، صهیونیست‌ها به نیابت از آمریکایی ها با مردم فلسطین جنگ می‌کنند و بمبی که صهیونیست‌ها برسر مردم مظلوم فلسطین می‌ریزدگ ساخت کشور امریکا است.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه در ادامه گفت: امروز ایران اسلامی در سایه تدابیر و اندیشه‌های شجاعانه رهبر انقلاب با وجود فشار‌های جهانی در آرامش رو به پیشرفت است.

وی ادامه داد: ایران، امروز یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان را دارد و در زمینه فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای و علمی در حال رسیدن به یک تمدن ایرانی اسلامی است.

فرمانده سپاه مراغه نیز در این یادواره گفت: از ابتدای سال و در گرامیداشت اجلاسیه ۱۴۰۰ شهید مراغه و شهدای آذربایجان شرقی ۷۰ یادواره در این شهرستان برگزار شده است.

یحیی حیدری افزود: همچنین در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آذربایجان شرقی ۱۰۰ برنامه جهادی، فرهنگی، عمرانی و ورزشی در مراغه اجرا شده است.

در این یادواره از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس تجلیل و با اجرای سرود توسط دانش آموزان و مداحی یاد و خاطره شهدا در یاد‌ها و خاطره‌ها زنده شد.

وحید نستوهی
ارسال نظرات