۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۷۴۵۵۵۰
حجت الاسلام رجب احمدی:

صهیونیست‌ها برای بقای خود بنا را بر قتل عام ملت ها گذاشته اند

صهیونیست‌ها برای بقای خود بنا را بر قتل عام ملت ها گذاشته اند
حجت الاسلام رجب احمدی در جمع پاسداران ناحیه ورزقان گفت: فجایع و جنایات علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه بویژه زنان و کودکان دل هر آزاده ای را به درد می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی صبح امروز در جمع پاسداران ناحیه ورزقان بیان کرد: ایجاد رژیم جعلی اسرائیل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشور‌های اسلامی شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان عنوان کرد: ایجاد رژیم جعلی اسرائیل از سوی غربی‌ها به این دلیل بود که مانع پیشرفت کشور‌های اسلامی شوند و صهیونیست‌ها برای بقای خود بنا را بر قتل عام ملت ها گذاشته اند و جنایت در غزه و بمباران و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: فجایع و جنایات علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه به ویژه زنان و کودکان دل هر آزاده ای را به درد می آورد، اما از سوی دیگر صحنه هایی حیرت آور از توکل و توسل مردم مقاوم این منطقه به نصرت الهی را پیش چشم جهانیان قرار داده و موجب بیداری جهانی در خصوص ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام احمدی در پایان گفت: استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت در برابر ظلم و ظالم، از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خود بوده است. ملت ما در طول تاریخ همواره در مقابل ظلم کوتاه نیامده و ایستادگی کرده اند و باید در این نبرد نابرابر منتظر رسیدن به قله های پیروزی باشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات