۱۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۴۵۵۶
مدیر حوزه علمیه اراک:

نام نویسی حوزه علمیه اراک مورد استقبال بانوان قرار گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا اراک گفت : نام نویسی حوزه علمیه الزهرا اراک از اول بهمن ماه آغاز و با استقبال خوب و مناسب از سوی خواهران روبه‌رو شده است .
نام نویسی حوزه علمیه اراک مورد استقبال بانوان قرار گرفته است
معصومه حاج محمد حسینی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا اراک،  در گفت‌وگو با خبرنگار رسا با اشاره به استقبال بسیار خوب بانوان از نام نویسی در این حوزه علمیه گفت: حوزه علمیه الزهرا اراک در سطح دو و سه از واجدین شرایط و علاقمندان به تحصیلات حوزوی تا اول اسفندماه نام نویسی می کند.

وی در خصوص شرایط پذیرش اظهار داشت : آن دسته از بانوانی که دارای مدرک دیپلم و بالا معدل دوازده هستند می‌توانند در آزمون ورودی این مرکز نام نویسی کنند.

حاج محمد حسینی از پذیرش دارندگان مدارک کارشناسی و بالاتر بدون شرکت در آزمون و با شرط قبولی در مصاحبه پذیرش خبر داد و افزود : برای دارندگان مدرک سطح دو حوزه امکان نام نویسی در آزمون سطح سه که شامل فقه و اصول و تفسیر علوم قرآنی است ، فراهم شده است.

وی در خصوص ظرفیت پذیرش سال جدید این حوزه علمیه گفت : در این دوره 35 نفر جهت سطح دو و 30 نفر در سطح سه پذیرش می شوند .

مدیر مدرسه علمیه الزهرای اراک خاطر نشان کرد: آزمون ورودی این مدرسه علمیه همزمان با سراسر کشو در سطح دو روز 24 اردیبهشت ماه و سطح سه در دو مرحله 3 و 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود./975/پ202/ص
ارسال نظرات