۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۴۵۵۸۲
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب:

پیروزی در مقابل دشمن صهیونیستی در گرو اتحاد مسلمین است

پیروزی در مقابل دشمن صهیونیستی در گرو اتحاد مسلمین است
کرمانشاه ـ ماموستا ثنایی گفت: پیروزی ملت فلسطین و غزه در مقابل دشمن صهیونیستی در گرو اتحاد مسلمین و نیز قطع رابطه کشورهای اسلامی با این رژیم غاصب و کودک‌کش می‌باشد.

ماموستا ملا رشید ثنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه در سخنانی با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها و دیگر ابرقدرت‌ها علیه ملت فلسطین و غزه اظهار داشت: امروز شاهد بدترین و وحشیانه ترین جنایات علیه ملت فلسطین و غزه از سوی رژیم اسرائیل سفاک هستیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی در اقداماتی بی‌سابقه و ضد بشری در حال انجام یک نسل کشی بزرگ علیه ملت فلسطین است جنایاتی که امروز به عینه همه دنیا شاهد آن است و در هیچ کجای جهان این نسل کشی ها صورت نمی گیرد و این جنایات چهره واقعی و ضد انسانی اسرائیل غاصب را بر همگان عیان ساخت.

این عالم اهل سنت ادامه داد: رژیم صهیونیستی تلاش دارد با این تجاوزات و خونریزی‌ها و کودک‌کشی‌ها مشکلات داخلی خود را به نوعی حل کند و افکار عمومی داخل کشورش را به سمت و سوی دیگری منحرف سازد.

ماموستا ثنایی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: امروز صهیونیست‌ها علیه مردم غزه و فلسطین یک جنگ بزرگ و گسترده به راه انداخته‌اند و این جنگ با اهداف بلندمدت و کوتاه مدت بسیاری صورت می‌گیرد، صهیونیست‌ها از یک طرف به دنبال حفظ موجودیت نامشروع خود هستند و از سوی دیگر به دنبال تحقق آرمان‌های وهم آلود خود می‌باشند ولی در هر صورت وعده الهی دیر یا زود محقق خواهد شد و این رژیم غاصب به زودی از صحنه روزگار محو می‌گردد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل یک رژیم جعلی و  ضدبشری می‌باشد و هر آنچه در سال‌های اخیر از قدرت و توانایی خود گفته است تنها یک بلوف و دروغ بزرگ برای ترساندن مسلمین بوده است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: پیروزی ملت فلسطین و غزه در مقابل دشمن صهیونیستی در گرو اتحاد مسلمین و نیز قطع رابطه کشورهای اسلامی با این رژیم غاصب و کودک‌کش می‌باشد./1400/

ارسال نظرات