۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۷۴۵۷۱۱

دوفصلنامه علمی پژوهشی «فقه و اجتهاد» منتشر شد

دوفصلنامه علمی پژوهشی «فقه و اجتهاد» منتشر شد
دوفصلنامه علمی پژوهشی «فقه و اجتهاد» شماره نوزدهم/ بهار و تابستان ١٤٠٢ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دوفصلنامه علمی پژوهشی «فقه و اجتهاد» شماره نوزدهم/ بهار و تابستان ١٤٠٢ از سوی مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) منتشر شد.

دوفصلنامه اخیر با موضوعات«اعتراض و اعتزال سیاسی در اندیشه فقهی فقیهان شیعه (با تأکید بر اندیشه علامه نایینی) به قلم محمد قاسمی؛ حسین رجایی، معیارهای ارزیابی فهم ادلّه لفظی در فقه معاملات (مطالعه موردی: تعلّق زکات بر پول‌های اعتباری) به قلم مهدی مظهر قراملکی؛ محمدرضا یوسفی شیخ رباط؛ ناصر الهی، بازخوانی محدوده نفقه همسر و دلالت آن برای مسأله اشتغال زنان به قلم حسین بستان نجفی، بررسی اشتراط مصلحت در تصرّفات ولیّ قهری از دیدگاه فقه امامیه و قوانین جمهوری اسلامی ایران به قلم زین العابدین نجفی، کاربست ادلّه حرمت اسراف و تبذیر در حکم فقهی اضرار به نفس به قلم حسن مهدوی، باز پژوهی کفر شاک در الوهیت و رسالت به قلم محمدجواد محمدی و لزوم تخصّصِ پزشک از دیدگاه فقه با رویکرد انتقادی به دیدگاه صاحب جواهر به قلم سیدامیر علمدار قهفرخی» منتشر شده است.

گفتنی است دو فصلنامه علمی پژوهشی فقه و اجتهاد از مقالات ارزشمند اساتید و پژوهشگران حوزه‌های محتلف مرتبط با موضوعات استقبال می‌کند.
علاقمندان برای ارسال مقالات به آدرس https://mags.markazfeqhi.com مراجعه کنند.

لازم به ذکر است مراکز پخش و فروش آثار« قم و مشهد، فروشگاه کتاب مرکز فقهی. نمایشگاه عتبه حسینیه علیه‌السلام در بین الحرمین.(آثار عربی و انگلیسی)، قم، جنب مدرسه کرمانی‌ها. فروشگاه‌های بوستان کتاب و مجتمع ناشران، انتشارات دلیل ما» می باشند.

ارسال نظرات